Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

25 Ağustos 2010 Çarşamba

Ntvspor Tüketiyor Kendisini Farkında Değil




         Malesef ve malesef Ntvspor tıpkı bu resimde olduğu gibi beyazlardan çok siyahlara bürünmüş durumda..Önceleri izlemekten zevk aldığım kanal malesef son zamanlardaki tercihleri ve genel yayın politikasıyla çekilmez bir hal almış durumda..Şimdi öncelikle genel yayın politikalarından başlayalım daha sonra tek tek kadrodaki bazı isimlere değinelim...

       ''Ne şiş yansın ne Kebap '' işte Ntvspor'un aslında bir haber kanalı olarak Ntv'nin de temel yayın politikası bu sözde gizli..Tam bir eyyamcı yayın politikası ile kimseyi kırmadan,yüzeysel,etliye sütlüye karışmayan ve sadece işin kaymaklı kadayıf tarafıyla ilgilenen bir yayın politikası ve kadrosu şu anda Ntvspor''un iliklerine kadar işlemiş durumda..Oysa bizlerin görmek istediği Ntvspor olup bitenleri en sert şekilde olduğu gibi seyirciye yansıtan bir kanaldır..Herhangi bir spor programını açtığımda inanın bana 5 dakikadan sonra sıkılmaya başlıyorum..Çünkü anlatılan ve söylenen şeyler futbolcuların maçtan sonra yaptığı ''Önümüzdeki maçlara bakacağız,rakibimize başarılar diliyoruz' vsvs tarzında  ne akar ne kokar yorumlar olduğu için dayanamıyorum beş dakikadan fazla..

       Şimdi tek tek kadroyu değerlendirmeden önce yazının en önemli ve can alıcı yerine değinelim..Neden Ntvspor bu hallere düştü..Yaptıkları en büyük hata şu sözdeki gibi bir düşünce tarzı içine girmeleriydi '' Ya biz zaten belli bir kitleye kavuştuk ve baya da izleniyoruz ve seviliyoruz..Ee o zaman biz ne koyarsak kime sundurursak ne yaparsak yapalım bu millet bunu yer..Zaten rakipsiziz ve kavun yerine kelek de versek bu millete farketmez  '' Evet işte aynen bu düşünce tarzı nedeniyle Ntvspor'da şu anda izlenesi yorumcu sayısı birdir bilemedin ikidir..Fakat Ntvspor ailesinin unutmaması gereken bir şey vardır o da hem bireylerin hem de kurumların başarılı olduğu sürece var olduklarıdır..Başarı da kaliteyle gelir fedekarlıkla gelir..Bu millete kavun yerine kelek verirsen bir süre sonra insanlar der ki '' Aaaa ya arkadaş bu yediğimiz bildiğin kelek ben artık başka pazardan alacağım bu kavunu'' der.. Ha derseniz ki şu anda başka pazar var mı diye belki o da yok ama ileride olmayacağı anlamına gelmiyor..Rekabetsizlik ve bir yerde kendini beğenmişlik Ntvspor'u bu hale getirdi..Şimdi gelelim kadroyu değerlendirmeye..

Basketbol ekibi : İşte Ntvspor ailesinin çöktüğü en temel nokta basketbol kadrosundaki değişimdir..4 yıl önce bu kadroda Murat Murathanoğlu,Yiğiter Uluğ,Murat Kosova ve Kaan Kural varken bugun İsmail Şenol denen çoluk çocuklara kaldık..Önceden boks maçlarını Fox Tv'den izlerken Bilgehan Demir'in sesine tahammül edemeyip sesini kısardım şimdi de bu İsmail Şenol'un maç anlatmasına dayanamayıp sesini kısıyorum..Önceki kadroya bakın bir de şimdiki kadroya bakın..Kalite olarak dağ ile ova kadar fark var..Tabi bir de burda Kaan Kural'a Türkiye ligi ve Türkiye Milli takımının maçlarının anlattırılmaması var..Dikkat edin ANLATTIRILMAMASI...Aslında bu bile başlı başına bir kanaldan soğumam için bir sebeptir..Peki Kaan Kural'a neden anlattırılmıyor bu maçlar hemen söyleyeyim..Kaan Kural doğru bildiğini dosdoğru söylediği için ve Koç Tanjevic'i ve yeri geldiğinde federasyonu eleştirebildiği için maçlar ona anlattırılmıyor..Kısacası korkuyorlar..Korkularının sebebi ne ?? Aman kimseyle kötü olmayalım aman federasyon ne der aman Tanjevic ne der olurda ilerde bir işimiz düşerse federasyonu ve bazı kesimleri küstürmeyelim türünde benim hiççççç ama hiçççç hazzetmediğim ve midemi bulandıran işler..Yahu ne var bunda eleştirilmekten neden korkar bu insanlar..Bizim ülkemizin federasyonu ve çeşitli yerlerdeki insanları bu kadar mı aciz ve küçük düşünüyorlar ki Kaan Kural'ın televizyonda söyleyeceği 3-5 cümleden bu kadar korkuyorlar..Gerçek sporseverler görmüyor mu sanıyorsunuz siz bunları..Yorumculardan biri eski koç İhsan Bayülken..Allahhh Allahhhh tam orta yolcu tam Ntv'nin adamı..Hiççç etliye sütlüye bakmaz aslında baksa anlar bilir ve anlatır ama işine gelmez..Basketbol sadece sahada oynanan oyundan ibaret değildir koç,yeri geldiğinde basketbol dışı eleştirilerini de görmek isteriz..Bir de herkesden özellikle rica ediyorum Bayülken'i izlerken bi dikkat edin..Her cümleye başlarken şöyle başlıyor '' Baktığımızda ''.. Yani bu kelimeyle başlamazsa konuşamıyor yemin ederim konuşamıyor..Neye bakıyoruz,tamam baktın diyelim ama her cümleye bu şekilde başlamanın ne kadar itici olduğunun sanırım Koç Bayülken farkında değil ama ben ona hatırlatayım burdan.. Gelelim asıl kaliteyi en diplere çeken İsmail Şenol'a..Tecrübesizliği ve ne kadar ham bir basketbolsever olduğu her cümlesinden ve her halinden zaten belli oluyor..Bir söz söylüyor niye söylediğini kendi de bilmiyor,önünü arkasını doldur desen dolduramayacak..Canlı yayınlarda Kaan Kural'ın belki 100 defa falan bu İsmail'i bozduğunu hatırlıyorum..Sadece ve sadece diksiyonu düzgün diye koskoca Ntvspor'un basketbol dairesi bu çocuğa emanet edilir mi.?.Herhengi bir maçın her hangi bir anını ve her hücumunu sanki maçın son hücumuymuş gibi anlatmaya çabalaması da işin cabası..Karşılaşmaya heyecan bu şekilde katılmaz tam tersi izleyiciyi mecazi anlamda ''Kusturursun''...İyi niyeti ve bir şeyler yapmaya çalışması yetmez kesinlikle yetmez..Bizler ''Google'' yorumcusu istemiyoruz..İsmail Şenol da tam bir Google yorumcusu..Alır ordan kuru bilgileri maçlarda bizlere satmaya çalışır..Bana böylesi gerekmez..Bizlerin istediği kuru bilgiyi aktaran değil saha içinde neler olduğunu basketbol altyapısı ve derin görüşüyle en eğlenceli şekilde farkedip bizlere aktaran yorumcular ve spikerlerdir..Seviyedeki düşüşe bir bakar mısınız..Murathanoğlu-Yiğiter Uluğ-Kosova 'dan İsmail'e...Bu kadrodan en son ayrılan da Ntvspor'un en tanınan yüzü Murat Kosova..Bu da son nokta ve sözün bittiği yer oldu işte Ntvspor adına..Şimdi Nba Stüdyo programı olacak mı acaba?? Yoksa İsmail Şenol mu sunacak?? Aman Allahım amannnnn kabus gibi gerçekten..Haa basketbol kadrosuna bir de İbrahim Kutluay'ı eklediler..Vay vayyyy transfere bakın hele..Tam cuk oturuyor işte Ntv'nin popülist ve orta yolcu yorumcu anlayışına..Şahsen benim İbrahim Kutluay'ı dinleme ve tahammül limitim 1,5 dakika..Yazıyla bir buçuk dakika..Eee tabi Ahmet Kurt abimizi çıkartacak halleri yok Ntvspor'daki basketbol programlarına..

       Futbol Ekibi :Bu futbol ekibi bölümünde bir isimden bahsedeceğim..Sergen Yalçın..Tümm vicdanlara ve azıcık futbolu izleyen ve seven tümmm neferlere soruyorum..Sergen Yalçın'ı bırakın Türkiye'nin en büyük spor kanalını küçük bir ilin yerel bir kanalında yorum yaptırır mısınız?? Bu adamı konuşurken gördüğümde kafayı yiyorum resmen..İzlemiyorum zaten artık..Ne zaman ki sinirlenmek ve bir şekilde stres atmak istiyorsam izliyorum..Sergen'in söylediği tek şey bakın dikkat edin tekkk şey şu '' İyi futbolcu kaliteli futbolcu kötü topçu vsvs '' O çok kötü takım ,bu çok iyi oynadı,futbol kaliteli adamlarla oynanır vsvs..Yani bu adama 2 yıldır sadece bu konuşmalarıyla nasıl yorumculuk yaptırılır Ntvspor'da..Herkes spor yorumcusu olacak diye bir kaide yok..Sergen'in kapasitesi bu..Bundan daha fazlasını beklemiyorum ve onu da suçlamıyorum..Ona o kanalda iş verip konuşturanları suçluyorum..Bir mahalle kahvesinde konuşan kişi edasıyla ve ben futbol oynadım ben bilirim türünde etrafındakileri küçümseyici tavırlarıyla ve aslında futbol görüşü ve derinliği sıfırın altındaaa 100.000 olan bir Sergen Yalçın izliyoruz 2 senedir..El insaff..Mehmet Demirkol ile beraber yaptıkları programda eğer Demirkol biraz daha cesaretli ve sert olabilse resmen yumruk yumruğa kavga çıkacak..Fakat sanırım ki Demirkol da Sergen'in yorumculuktaki seviyesini ve bilgisizliğinin farkında olsa gerek ki fazla uzatmıyor.Hani bir laf vardır''Cahillerle tartışmayınız yoksa dışarıdan bakanlar aranızdaki farkı anlayamayabilirler '' Sanırım Demirkol'da bu şekilde düşünüp fazla üstüne gitmiyor Sergen'in.. Haa mantık eğer Fenerbahçe'den Rıdvan var Beşiktaş'tan da Sergen olsun ise olmaz..O zaman Galatasaray'dan kim var diye sorarım..Aslında şundan bu takımdan vsvs olmaması gerekir kaliteli ve tarafsızlığına inandığınız yorumcuları koymanız gerekir..Rıdvan ile ilgili de bir kaç söz söyleyelim..Fenerbahçe kaybettiği zaman Allah adamın canını alıyor..Aman bir sinir bir agresiflik daha sonra bir üzüntü hali göreceksiniz..Veya Galatasaray veya Beşiktaş kaybettiği zaman aman Allah'ımmmm dünyanın en mutlu adamı resmen..Etrafa gülücükler saçıyor,espriler havada uçuşuyor falan filan..Fenerbahçe taraftarı olmayanlar adına yeterince hatta fazlasıyla sinir bozucu bir durum bu..Eee napıyorum tabi ki diğer bir çok programı izlemediğim gibi Rıdvan'ı da izlemiyorum..Şimdi arkadaşı Aykut hoca var ya Fenerbahçe'nin başında..Yorumları hep Aykut'u koruyup kollama yönünde..Bir başka hoca olsa canlı yayında bir dövmediği kalırdı Rıdvan'ın o hocayı...Hıncal Uluç'un dediklerinin yüzde 70'ine genel anlamda hiçç ama hiçç katılmam ve sevmem de..Fakat benim görmek istediğim türde bir spor adamı..Düşüncelerini aman bu ne der aman bu benim eski arkadaşım falan demeden sipsivri bir şekilde dosdoğru söylüyor..Doğru yanlış bırakın buna izleyenler karar versin..Ercan Taner'in ununu elemiş eleğini asmış misali bir devlet memuru zihniyetiyle programlar sunması (aslında istese en kaliteli ve izlenesi adam Ntv'deki), Güntekin Onay'ın Gol programındaki geveze geveze konuşmaları (adam kimseyi dinlemiyor ve sürekli konuşup sürekli diğerlerinin sözünü kesiyor) Ersin Düzen'in önceki hali ve seviyesine göre inanılmaz gerilemesi veya en azından ilerleme gösterememesi (2003-2004 deki Real Sociedad-Galatasaray maçından sonra Fatih Terim'e sorduğu cesur sorulardan sonra daha fazla ilerleme göstermesini ve o yolda devam etmesini dilerdim ama yapamadı) Birazcık Mustafa Doğan'ı beğeniyorum ama o da anlatımını daha renkli hale getirmeli..Bayan sunuculara falan değinmeye gerek görmüyorum zaten onlar her kanalda işin süs tarafı oluyorlar..

       Bu yazıyı sabaha kadar yazabilirim ve uzadıkça uzar gerçekten de fakat Vitali Klitschko'nun Lennox Lewis'le karşılaşmalarından sonra söylediği sözle sonlandırayım..'' We have a very interesting saying..Never say you are a smart one,sometimes come somebody and he will be smarter than you..And never say you are a pretty one ,comes one day come somebody he will be much prettier than you,and finally never say you are the strongest one,because one day come somebody and he will be stronger than you  ''  Türkçesini de şöyle yazalım '' Bizlerin çok güzel bir deyişi vardır..Asla en akıllıyım deme,bir gün birisi gelir ve senden daha akıllıdır,asla en güzelim deme bir gün birisi gelir senden daha güzeldir,ve son olarak asla en güçlüyüm deme çünkü birgün birisi çıkar gelir ve senden daha güçlüdür ''  Evet Ntvspor ailesi bu sözü size atfediyorum..Umarım bir şeyler çıkarmışssınızdır..

UFUK ÇAĞDAŞ ERDEM

12 yorum:

Burak Kereci dedi ki...

Ufuk eline sağlık kardeşim,şu an piyasada sporsever olarak birşeyler anlatmaya çalışan çoğu insanın hislerine tercüman olmuşsun... Özellikle basketbol ekibi ve Sergen konusundan sana katılıyorum... Rıdvan konusunda da çok içliyim :)

Doğuş dedi ki...

fazla konuşmak istemiyorum, zira bende sana karşılık uzun bir yazı yazabilirim özellikle ismail şenol hakkında ama sadece ismail şenol'un google yorumculuğu çok saçma olmuş. tanımadığın, ne kadar maç izlediğini, gayet bilgili olduğunu bilmediğin için böyle ithamlarda bulunmuşsun.

zira orkun çolakoğlu ile birlikte bütün bir nba sezonunu kimseyi rahatsız etmeden bitirdiler. o yüzden en azından basketbol konusunda rahat ol.

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

Doğuş arkadaşım benim yazıma karşılık uzunca bir yazı yazabileceğini söylemişssin o zaman sana zahmet yaz da biz de senin görüşlerini okuyalım..İsmail Şenol'u ve tarzını sen seviyor olabilirsin fakat aynı şeyi benden ve başkalarından bekleme lütfen..Bir kişi hakkında yorumda bulunmak için o kişinin ne yiyip içtiğini,kaçta yatıp kaçta kalktığını falan bilmek gerekmez..Basketbol görüşü ve derinliği öyle binlerce maç izlemekle falan da kazanılmaz..Bu iş biraz doğuştan gelir..O bütün bir NBA sezonu dediğin maçları benimle izleseydin de beni ne kadar rahatsız ettiklerini sana tek tek göstere göstere anlatsaydım..Basketbol konusunda nasıl rahat olabilirim ya..Murat Murathanoğlu-Yiğiter Uluğ-Murat Kosova'dan İsmail Şenol'a :)) Bu mu senin rahatlık anlayışın..Yapma Allah aşkına..

Doğuş dedi ki...

bi yazı sözüm olsun ancak şu an değil maalesef. kimse kimseyi zorla beğenmek zorunda değil, ntvspor'da bi yanlışlık olduğu doğru ancak bunu basketbola yansıtmak doğru değil. murat kosova trt'ye yakın arkadaşı okay karacan'ın ısrarı sonucunda geçti. ve devlet kanalı olduğu için daha fazla para kazanıyor olmaası da muhtemelen. trt'nin çıktığı paralara ntvspor'un çıkamaması normal, bunu geçtim.

kendimden örnek vereyim, basketbol maç izlemekle gelişir. ben 18 yaşındayım ve lakerstr'nin kuruluşundan beri o sitede yer alıyorum. ilk yorumlarıma bakıyorum ve saçmalıklarıma şu an gülüyorum. Yani demem o ki biraz tecrübe işi bu iş.

Murat Murathanoğlu bile zamanında çok eleştirilen bir isimdi zamanında, utah maçlarını milli takım maçı gibi anlattığı için. diğer takım taraftarlarının tepkisini çekmişti ki MM'nin ayrılma sebebi artık geceleri maç anlatmama isteğinden kaynaklanıyor. yani artık aile yaşantısını düzenlemek istiyor diye yorumlayabiliriz. Yiğiter Uluğ ise bildiğiniz gibi milli takımlar iletişim sorumlusu. O da fazla vakit ayıracak durumda değil.

Toparlarsam MM aile yaşantısı için, Yiğiter uluğ işleri yüzünden, Murat Kosova ise kendi tercihi doğrultusunda NBA maçlarından çekildi ki takdir edersin ki bir sezon boyunca NBA maçlarını düzenli anlatmak için ciddi bir emek gerekiyor.

yani burada ismail şenol tercihine saygı duymak gerekiyor ki ismail şenol bu camiada görüşlerine saygı duyulan, bilgisinden şüphe edilmeyen bir isim. tabii ki yanlışları vardır örneğin draft gecesinde lakers'ın draft ettiği caracter hakkında karakterli çocuk gibi esprisi var ki yayında belki de olmamaması gereken bi durum. ancak dediğim gibi tecrübe meselesi bu. ismail şenol atlanta, orkunçolakoğlu lakers taraftarıdır ve hiçbir maçta takımlarını yansıtmadılar. her anlatacakları maç için de özel olarak hazırlandıklarını biliyorum ve maçlarda da bu bilgileri yansıtıyorlar.

tabii ki beğenmek zorunda değilsin, görüşlere saygım sonsuz ancak ntvspor'daki düşüşün basketbolla alakası yok. ismail şenol tecrübeli isimlerin ayrılmasından sonra tercih edilebilecek ilk isimlerden biridir. eğer varsa aklında bir isim paylaşabilirsin, benim aklıma gelmiyor.

hatta eğer daha yakından tanımak isterseniz ismail şenol'u sene içindeki lakerstr buluşmalarına iştirak edebilirsiniz. hem ismail şenol, hem orkun abi genel olarak buluşmalara gelirler.

bi yazı seviyesine geldi yazdıkça işte, budur görüşlerim.

Doğuş dedi ki...

ha bu arada ntvspor'un yeni sloganı "Unutmayın; sizi övgülerinizle değil, eleştirilerinizle bekliyoruz."
sloganıyla eleştirilerinizi info@ntvspor.net adresine bekliyor okuduğum kadarıyla. yollarsan görüşlerini bence iyi olur.

granger17 dedi ki...

yorumlarının çoğuna katılıyorum yüzde yüz haklısın ama ismailşenol için biraz ağır olmuş gibi geldi bana ama kendi yorumun,dünya şampiyonasında türkiye maçlarını murat murathanoğlu anlatacak ihsan bayülken yorumlayacak amerika grubunun maçları ismail şenol-kaan kural iklisinin

Adsız dedi ki...

mustafa doğan'ın nesini beğeniyosun anlamadım,m.doğan oyuncuyyken neydi ki yorumcuyken ne olacak,en azından sergen bir adamın futbolcu olup olmadığını topu stop edişinden anlayacak futbol bilgisi ve yeteneğine sahiptir.ben sergenden zaten inaılmaz yorumlar beklemiyorum ama biliyor kardşim adam işi..ayrıca sergen bu yani sergen bildiğimiz sergen işte oyuncuykende böyleydi 90 dk koşmaz bir duran topta maçı çevirirdi yorumculuğuda böle sergenin...

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

Mustafa Doğan'ı beğeniyorum demedim sadece Sergen'in yanında daha az defolu yorumları var dedim..Türkiye'nin eğer en iddialı spor kanalıyım diyorsanız Sergen gibi bir frikikte işi bitiren bir adam yerine 90 dakika tam saha pres yapan,gol vuruşu yeteneği üst düzeyde bir o kadar da savunma yapmayı bilen komple bir yorumcu bulmalısınız..Eğer futbol oynamış ve saha içinde olan biteni iyi analiz eden birisini arıyorsan sana kesinlikle Can Bartu'yu öneririm..Bu konuda üstüne tanımam..Tabii nerde bulacaksın Can Abi'yi orasını ben de bilmiyorum ama Sözcü gazetesinde spor sayfasında bir köşesi var oradan takip edebilirsin..

Granger,daha önceden yazılarımı okuduysan biliyorsun benim eleştirimin ortası yoktur..En sert şekilde ve en ağır benzetmelerle yaparım eleştirimi..Bu sebepten olsa gerek İsmail Şenol ile ilgili olan eleştirilerim sana biraz ağır gelmiş olabilir..Merak ediyorum acaba Çeyrek Final grubunda Türkiye maçlarını Murathanoğlu ve Kaan Kural beraber anlatacaklar mı?? Zira 2006 dan beri ikisini bir arada izleme şansımız olmadı..

Doğuş arkadaşım yaşının 18 olması ve bu kadar daha bu yaştan basketbolla ilgilenmene çok sevindim..İşin para kısmına değinmişssin ve TRT'nin daha çok para vermiş olabileceğini Kosova'ya söylemişssin..Evet belki doğrudur fakato zaman sorarım Rıdvan Dilmen'e yıllık 2 milyon dolar veren NTVSPOR acaba Kosova'ya ne kadar verip kadoda tutmaya çabaladı.?? İşte çarpıklık burda Rıdvan' 2 milyon dolar Basketbola gelince yaa zaten kimi versek yutar bu millet izleniyoruz ne olsa mantığı..Sanırım burada anlatmak istediğimi anlamışssındır..İstedikten sonra Kosova her halukarda kadroda tutulabilirdi ki kendisi de 15 yıldır çalıştığı kurumdan ayrılmak istemezdi sanırım..

Elbette ki basketbolda tecrübe ve çok maç izlemek çok önemlidir fakat her şey değildir..Bazı özellikler ve yetenekler spor dallarında olduğu gibi her meslekte doğuştan gelir..Doğuştan yetenekli olanlar efsane olurlar çalışarak çabalayarak bir yerlere gelmeye çalışanlar sadece belli bir seviyede kalırlar..Murat Murathanoğlu ile de Kaan Kural ile de ara sıra görüşürüm..Hatta Murathanoğlu'nu İsmail Şenol'u eleştirdiğimin 10 katı eleştiriyorum bunu beni bilenler biliyor..Hatta Murat Murathanoğlu'na özel bir eleştiri yazısını da hazırlıyorum okuyunca sanırım anlarsın İsmail Şenol'a garezim olmadığını..Elbette ki takdir edilesi yönleri vardır en kötülerin bile fakat benim prensibim bu övülesi yönleri ön plana çıkartmaktansa olumsuz yönlerini ortaya koymaktır ki o kişi belli bir seviyeye gelebilsin..Orkun Çolakoğlu'nun Lakers taraftarı olduğunu biliyorum..Youtube'daki 2009 Batı Finalleri sırasında Denvar'a ve oyuncularına küfürlü videolarından biliyorum kendisini malesef:)) Elbette ki siz Lakers'lılarla beraber maç izlemek isterim fakat ben fanatik bir San Antonio Spurs taraftarıyım kavga çıkmasın sonra :))) Şaka tabi ki nasip olursa isterim..Olası bir Spurs-Lakers batı finali tadından yenmez o zaman..

Birisini önermem fakat en azından elindeki kaliteli kadroyu korumak adına elinden geleni yapmasını beklerim NTVSPOR'un...

burbur dedi ki...

mehmet demirkol futbolu kendi çapında takip ediyor olabilir ama kesinlikle futboldan zerre kadar çakmamakla birlikte 180 derece tersi olarak sergeni söyleyebiliriz.

Sergenin ukelalığı yerinde hayatını spora adayanlar belli bi dönemlerde sınıfının en iyisi olanlar böyle olur yadırgamamak lazım.Sergendeki teknik futbol bilgisi gayet sağlamdır,Mehmet Demirkol öğrensin de gelsin
Güntekin futbolu Türk televizyonlarındaki bi çok insana öğretir,Ersini de beğeniyorum ben.Mustafa Doğan bence çok yetersiz,Mert Aydın genel olarak iyi bir spor yorumcusu,Burcu Esmersoy da gitsin birilerinden diksiyon dersi alsın bence.

Basketboldan anlamam.Jordandan gayrısı yalan diyip sadece NBa zyonlarında futbofinal serilerini izleyen biriyim ama Kaan Kural ı antipatik buluyorum.İsmail Şenol a da ısınamadım ama belki de işin inceliklerini bilen biridir.

Doğuş dedi ki...

şimdi rıdvan'a verilen paranın bir basketbol yorumcusuna verilmesi çok saçma olur. basketbol bu kadar geri plandayken bir yorumcunun o paraların yakınına bile çıkması kanal politikası adına çok saçma olur.

bu arada basketbol ekibine caner eler katılmış ki kendisi şahane bir "spor" adamıdır. tenisten atletizme hatta bisiklete kadar herşeyden anlar. geçen sene spormax'de euroleague maçlarında da dinledik kendisini ama asıl olarak eurosport'taydı. yine çok iyi bir tercih

Adsız dedi ki...

І'd like to find out more? I'd carе tо find οut more details.


Check out my websitе SEOPressor

Adsız dedi ki...

I used to be able tо find good advice from yοur blοg poѕts.


my blog poѕt - SEOPressor

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails