Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

20 Eylül 2010 Pazartesi

Messikaka23 Geri Dönüyor...


      Evet arkadaşlar yoğun geçen bir yaz döneminden sonra en yeni yazılarımız ve yorumlarımızla yeniden sizlerle olacağız..Gerçi bu yaz döneminde yoğunluklara rağmen arada bazı yazılar yazdık fakat biliyorum ki bizler sitemizi ve sizleri çok ihmal ettik..Bu arayı kapatacağımıza dair sizlere söz veriyoruz..Bu sitede yazılan yazılar özgün çalışmalardır..Bazen özellikle  kendi adıma yazdığım bazı yazılarla sert ve bazen ağır eleştirilerde bulunsam da okuyan arkadaşlardan gelen dönütlerde bu tarzın beğenildiğini gördüm..Gerçi beğenilmese de bir insanın tarzını değiştirmesi pek olası değildir..Özellikle boks,basketbol ve futbol ve her türlü nostalji yazılarıyla bir kaç gün içinde geri döneceğiz..Şimdilik sadece takip edin diyorum..

  UFUK ÇAĞDAŞ ERDEM

3 yorum:

Redvidigal dedi ki...

Ben Redvidigal olarak ihmal edenlerin en başında geliyorum ama hayırlı işler sonrası gelen atama ve Doğubeyazıt-istanbul arasında gidip gelmelerden yoğunlaşamadım.Kısmetse Fenerbahçe yazılarıma kasımpaşa maçıyla dönüş yapacağım.Artık ev arkadaşım olan Alper de haftasonu sinema yazıları ile geri dönüş yapacak:)

Burak Kereci dedi ki...

Murat kardeşim en kısa zamanda eski aktifliğinizi bekliyoruz.Senden de haber alamadık uzun zamandır.

Adsız dedi ki...

We stumbled over here different web pagе and thought I maу as well
check thіngs out. I likе what I see so now i am
following you. Look foгward to lookіng over уour wеb page repeatedly.


Revіew my web blοg: wedding dresses

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails