Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

10 Kasım 2010 Çarşamba

Lennox Lewis Ringlere Geri Mi Dönüyor?? Aman Allahımmmm






       Gecenin bu saatinde okuduğum bu haber son yıllarda beni en çok heyecanlandıran ve kendi kendime ''Allahım bu fani kuluna o günleri göster lütfen'' diyerek yalvardığım haber oldu..İsterseniz Lennox Lewis röportajında neler söylemiş önce ona bir bakalım sonra da çok uzatmadan kısa bir yorumla bu yazıyı sonlandıralım..

       Lennox şöyle diyor '' Evet kesinlikle bokse geri dönmeyi istiyorum ve büyük bir özenti ve özlemle istiyorum..Yıllar öncesinde yendiğim bir çok boksörü ringlerde boks yaparken gördüğümde kendimi dönmek için istekli gördüğümü hissettim..Evet ringlere geri dönme fikri yeniden aklıma girdi ve beni ayartıyor resmen ve bu ayartma her geçen gün içimde büyüyor..Shannon Briggs ve Hasim Rahman gibi adamların halen boks yaptıklarını görünce ben bu halimle bile onlardan iyiyim ve daha iyisini yapabilirim diye düşünüyorum..Halen 45 yaşındayım.Hem Vitali halen boks yapıyor ve şampiyon hem de 40 yaşında ''  Evett boksseverler işte Lennox böyle diyor röportajında..

       Daha önceki yazılarımdan birinde boksörlerin ringlerden ayrı kalmaya dayanamayacağını hatta bunun hiç bir sporla karşılaştırılamayacak kadar aşırı bir istek ve tutkuyla ringlere dönmeye boksörleri zorladığını yazmıştım..Boks tarihinde bunun onlarca örneği vardır..Muhammed Ali'den tutun da George Foreman'a kadar ve Vitali Klitschko'ya kadar ringlere hem de ilerlemiş yaşlarına rağmen geri dönen ve tekrardan başarılı olan hatta şampiyon olan boksörler...Elbette Lennox'un içindeki boks ateşi ve o ringlerden uzak kalmanın dayanılmaz ızdırabı geri dönüşü en azından şu anda düşünmesi için büyük bir sebep fakat işin altında biraz da maddiyatın yattığını da söyleyebilirim..Röportajındaki Vitali ile ilgili söylediği sözler çok ilginç..Vitali'den bahsederek bir rövanş yapmak istediğini söylüyor adeta..Tammm 7 hatta belki 8 yıl sonra gelecek bir rövanş..Düşününsene tam 7 yıl boyunca herkes ama herkes o maç devam etse ne olurdu veya bir rövanş olsaydı ne olurdu diye konuştu yazdı durdu..İşte bu rövanşın olma ihtimali bile beni bu derece heyecanlandırdı bu saatte...Bildiğimiz gibi Vitali 4,5 yıl ara verdikten sonra hem de sakatlık belasından dolayı ara vermesinden sonra ringlere muhteşem bir dönüş yapmış ve yeniden şampiyon olmuştu..İşte taa o zamanlar bu geri dönüşten sonra ilk söylediğim sözleri hatırlıyorum Murat'a..''Murat bak Vitali döndü ve başardı şimdi artık Lennox da geri dönmeyi ciddi ciddi düşünüyordur..Çünkü en büyük rakibi olarak görülen Vitali bunu başardı yaptı hem de sakatlık belasından kurtularak..Zaten doğal olarak söz verilmiş bir rövanşı Vitali ile yapmayarak bu rekabette bir adım geriye düşen Lennox şimdi Vitali'nin bu muhteşem geri dönüşüyle daha da gerilere düşmek istemeyecektir ve içindeki bu hırs ve ringlerden uzak kalmanın vermiş olduğu içindeki yangının sonucunda ringlere dönecektir veya bunu ciddi ciddi şartlar oluşursa düşünecektir'' İşte 2,5 yıl önceki düşüncelerim şimdi belki de gerçekleşecek..Ben bunun gerçekleşebilme ihtimalini bile seviyorum daha da ötesi yok benim için...Hele bi dönsün de resmi olarak açıklansın bu iş o zaman sayfalarca bu dönüşü ve neler olacağını yazarız..Tabii 38 yaşında bu rövanşı yapmadan adeta ringlerden kaçarcasına emekliye ayrılan Lennox'un 45 yaşında 7 yıl boksden uzak kalmışken ringlere dönüp şampiyon Vitali karşısında neler yapabileceği de elbette ki çokkk büyük bir soru işareti..Dedim ya bi dönsün de yazarız çarşaf çarşaf...

UFUK ÇAĞDAŞ ERDEM

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Verу gοod іnformation. Lucκy
me I ran aсross your wеbsite by chanсе (stumbleupon).
Ι haѵe sаved it fоr latег!


Feel freе to surf to my website - Www.Zootoo.Com
Visit my webpage :: destinations for study abroad

Adsız dedi ki...

Thanκ you, Ι've recently been looking for information about this subject for a while and yours is the greatest I have found out till now. However, what about the bottom line? Are you positive concerning the source?

Here is my web site wedding dresses

Adsız dedi ki...

It's not my first time to visit this web page, i am browsing this website dailly and get good information from here everyday.

Also visit my page; SEOPressor V5

Adsız dedi ki...

Ӏ really like reading through an artіcle that will makе people
thіnκ. Also, thank you for allоwing for me to comment!


Heгe is my blog; seopressor v5

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails