Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

5 Temmuz 2010 Pazartesi

Herkesin aklında aynı soru?..Rossi olsaydı??‏


Dün Catalunya’da yapılan Moto GP de kazanan Lorenzo oldu. Pedrosa’nın mükemmel çıkışının, ilk viraja gelmeden yaptığı amatörce hatayla gölgelenmesinin ardından, 10. luğa kadar geriledi. Dovizioso ve Lorenzo çekişmesi çok tatlı ve keyifliydi. Her zaman söyledim yinede söylüyorum hepte söyleyeceğim ki asla Moto GP ye yakıştırmadığım tam bir amatör orta sınıf bir pilot olan Stoner, bu sefer beni şaşırtacak mı dedim ki, şaşırtmadı.3.lük çekişmesinde Pedrosa’nın arkasında kaldı bir ara kaydı düşecek derken toparladı ama bu hatası onu 5. liğe kadar geriletti. Ama kopmadı ve Pedrosa’nın arkasından Dovizioso’nun düşmesiyle podyum yüzü görebildi. İlerleyen turlarda Dovizioso’nun düşmesi üzerine Lorenzo açık ara yine birinciliği aldı ve ilk defa kendi evinde Catalunya’da zafere ulaştı. Üst üste 3. birinciliğini kazanmış oldu. Ezeli rakibi Pedrosa’yı da bir adım daha geriye itti. Bir terslik olmazsa bu senenin şampiyonu belli diyebiliriz. Lakin dünkü yarışta, yarışı canlı izleyenlerinde, bizim gibi TV den izleyenlerinde ve hatta izlemeyenlerinde aklında hep şu soru vardı.Ya Rossi olsaydı?

Mgercan

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails