Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

21 Eylül 2009 Pazartesi

Ufuk ile Nostalji

Üniversite zamanlarımızda kendi ellerimle özenle yarattığım,posterlerle süslediğim o şahane odayı herkes görsün istedim.Sabah saatinde okula basketbol oynamaya gitmeden önce bir ön hazırlık olmadan hemen o anda çekilmiş bir video..Posterlerle ilgili yaptığım kısa ve bazen de bilgilendirici bazı yorumlarımı ben bile şimdi izlerken çok eğlendim.O posterlere her baktığımda değişik bir şeyler yakalardım.Onlara bakmadan evden çıkmazdım.Zaten ne mümkün posterleri görmeden evden çıkmak..Duvar yoktu resmen her yer rengarenk posterdi..Çektiğimiz videoya yorumlarıyla katılan dostum, Murat'a da teşekkür ederim.Onun katkısıyla beraber ben de posterler ve hikayeleri üzerine yorumlarda bulunuyorum.İzlemenizi tavsiye ederim...

6 yorum:

Adsız dedi ki...

en guzeli ve ozeli haraptar market:))

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

Bence de...Bir resim ancak bu kadar dile gelip konuşabilir :)

Adsız dedi ki...

10 numara olmuş.

Adsız dedi ki...

Altında bol miktarda emek ve spor aşkı yatan bir çalışma Tebrik ederim gerçekten süper olmuş.Haraptar marketinde hakkını yememek lazım...

Alper dedi ki...

Hey yavrum hey, ne günlerdi ya. Bu posterler ne Pes oyunlarına, ne içki sofralarına, ne batak sahnelerine şahit olmuşlardır. Dile gelseler de konuşsalar :)

Adsız dedi ki...

ya ya ama üzülmeyin sizin diliniz var ya siz konuşursunuz artık resimlerin yerine...espri bir yana Alper bey biz işin batak sahnelerinden çok yapılmış olan yorum kısmıyla ilgilendik.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails