Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

14 Haziran 2010 Pazartesi

Shaquille O'neal Ve Kobe Bryant ile Nostalji Hem de Şahane Bir Japon Şarkısı Eşliğinde




Arkadaşlar bu videonun bendeki yeri çok farklıdır..Bu şahane klibi ve şarkıyı bizzat daha dün Youtube'a yükledim..Yıllar öncesinde tesadüfen şu anda kullanımda olup olmadığını bile bilmediğim bir paylaşım ortamından tesadüfen indirdiğim bir Shaq-Kobe klibi..Şarkının hiç bir sözünü anlamıyoruz belki de hiç anlamayacağız ama görüntüler eşliğinde öyle bir değişik havayla o hüzün ve duygu yoğunluğu yansıtılmış ki klipte, ben yıllardır defalarca izledim ve izleyeceğim..Belki biraz abarttığımı düşünenler olabilir ama bu iki oyuncunun en iyi dönemlerini en ateşli dönemlerimde yaşamış ve sıkı sıkıya takip etmiş bir basketbol fanatiği olarak yerleri her zaman farklıdır..

Biliyorsunuz bir San Antonio Spurs taraftarı olarak Lakers'dan hiç ama hiç hazzetmem..Fakat bu sporu anlamlı ve kıymetli kılan şeyin güçlü rakipleriniz olduğu gerçeğini de hiç bir zaman unutmam..Belki bir daha Shaq-Kobe iklisini bir arada izleyemeyeceğiz fakat ne olursa olsun bu 2 dev oyuncunun zamanında en büyük rakibinin,benim tuttuğum takım Spurs olması da bana ayrı bir haz veriyor..Benim temel felsefem rakibine saygı duymaktır..Hiç ama hiç sevmem Lakers'ı hatta uykularımı kaçırmışlardır çoğu zaman fakat iş rakibe saygıya gelince maçın sıcaklığı ve heyecanı geçince her zaman haklarını vermişimdir..Az mı canımızı yaktılar Rick Foxlar,Brian Shawlar,Derek Fisherlar,Robert Horryler,Devean Georgelar vsvs..Ben az mı küfrettim bu rol adamlarına Lakers'ın..Şimdi düşünüyorum da ne kadar güzel günlermiş çok acı çeksem bile o rekabet ve devrilmesi gereken bir hanedanın olmasının gerekliliğini daha son yıllarda farkettim..Basketbolu daha doğrusu tüm sporları benim için anlamlı kılan şeylerden biri hanedanlıkların olması ve o hanedanlıklara meydan okumalarıdır diğer takımların..İşte Lakers hanedanlığı da öylesine güçlüydü çünkü Kobe ve Shaq oradaydı..Bu kadar rakibi övdük ama biz de Spurs olarak Lakers'ın canını az acıtmadık hani...2003'de hanedanlığın 3 yıllık şampiyonluğuna son verdiğimiz maçtan sonra ağlayan Lakers'lıları gördüğüm anda aldığım hazzı anlatamam..Resmen ayaklarım yerden kesilmişti..Hele o Fisher'ı ağlarken görmek bir başkaydı..

Shaq tartışmasız NBA tarihinin gelmiş geçmiş en büyük,dominant ve basketbolun kaderine ve skoruna en fazla etki eden pivotu..Kobe'den daha iyi ise sadece bir kişi var malumunuz söylememe gerek yok..23 numaralı basketbol Tanrısı..Bu kadar,ilerde efsane sıfatını alacak hatta şimdiden alan 2 oyuncunun aynı takımda buluştuğunu söylediğimizde bile vayy bee dedirtiyor insana..Eğer Kobe Bryant egosunun ve karakter zayıflığının kurbanı olmasaydı şu anda belki de parmaklarında 3 tane daha şampiyonluk yüzüğü olacaktı..Kral benim demek adına takımdan Shaq'ı göndertti fakat Shaq'sız geçen yıllarda her zaman Lakers ikinci hatta üçüncü planda kalan bir takım oldu...İşte bu klipteki o hüzünlü ayrılık havasını çok ama çok sevdim ben..Belki yıllar sonra Kobe ve Shaq geriye bakıp pişmanlık duyacaklar ve diyecekler ki ''Olmasaydı sonumuz böyle ''

2 yorum:

Redvidigal dedi ki...

Bu video'yu izledikten sonra gelde üzülme.Ufuk Nba arşivini alacam senden,bu ikilinin oynadığı efsane maçları yeniden izleyecem

Adsız dedi ki...

Howdy! Ι knоw this is kindа оff tоpіc howeveг , I'd figured I'd asκ.
Would you be inteгеsted in ехchanging linkѕ or maybe guest
ωriting a blog post oг vice-versa? My websіte goes over a lot of
the samе ѕubϳects as youгs and I belieѵe we could greatly benefit frоm each other.

If you're interested feel free to send me an email. I look forward to hearing from you! Fantastic blog by the way!

my website :: wedding dresses

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails