Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

29 Ocak 2010 Cuma

“AH FENER AH “


 Dün sevdiğim bir arkadaşım bana “Euroleague’de maç var mı Abi? ” diye sordu.Ben de ona “Khimki ve Prokom’a oyna” dedim.Arkadaşıma Prokom ve Khimki’ye oyna derken;bu takımların çok güçlü olmasından değil karşılarında ki rakiplere güvenerek söyledim.Evet bu takımlar bana göre top 16’da olabilecek güçte olmayan Cibona ve Zalgiris’ti.Bu iki takım Fenerbahçe’nin grubunda yer alan 2 takımdı.Yani fenerbahçe’nin bu iki takımın olduğu gruptan çıkamaması dehşet verici bir durum.Biz bu iki takımda bilmem kaç kat bütçeye ve kadro potansiyeline sahibiz.Türkiye liginde ilk dörde giremeyecek iki takımın Fenerbahçe’nin önünde top 16’ya kalmasını hala sindiremedim maalesef.
Dün akşam tahmin ettiğim gibi sonuçlanmış.Khimki kendi evinde Cibona’yı 83-70,Prokom da Zalgiris’i 89-65 yendi.Yani sözün özü “AH FENER AH”

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Fenerden ne zaman bi cacık olmuş ki zaten ne bekliyordun??

Redvidigal dedi ki...

Fenerbahçe'nin en azından bu kötü gruptan çıkmasını bekliyordum bir fenerbahçeli olarak

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails