Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

20 Ocak 2010 Çarşamba

Sinema Yazılarıyla Alper Dostum da Bundan Böyle Bizlerle...



Sinema konusunda uzman denebilecek kadar bilgili olan dostum Alper de artık aramıza katıldı..Blogumuzun yelpazesini giderek genişletiyoruz..Kısacası Voltran'ı yavaş yavaş oluşturuyoruz...Boks,basketbol ve masa tenisi ile ilgili yazılarla ben Ufuk sizlerle beraber olacağım,güncel haberleri bizler için Murat yani Redvidigal dostum derleyecek,Ahmet Hocam ise klasik ve kaliteli bisiklet yazılarıyla zaten bizlerleydi ve bundan sonra da yazıları aynı kalite ve derinlikle devam edecek..Vee en son olarak aramıza katılan sinema uzmanımız Alper dostum da bundan böyle bizlerle olacak ve Voltran'ın önemli parçalarından birini oluşturacak..Buradan Alper'e hoşgeldin diyor ve kısa bir süre içinde ilk sinema yazısıyla bizlerle olacağının müjdesini veriyorum...

2 yorum:

REDVİDİGAL dedi ki...

Alper hoşgeldin aramıza:).Bizleri sinema ve oyun dünyasıyla yeniden buluşturacan:)

Alper Kurt dedi ki...

Hoşbulduk Murat efendi, Ufuk tosun ve tüm site takipçileri :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails