Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

18 Ocak 2010 Pazartesi

Gündemden...



EFES PİLSEN'İN TOP 16 GRUBU BELLİ OLDU

Efes Pilsen’in grubu belli oldu.F grubunda yer alacak olan Efes Pilsen’in rakipleri Real Madrid,Siena ve Maccabi’den oluşuyor.Bence bu grup oldukça dengeli oldu.Grubun kesin favorisi olarak gözüken Real Madrid’le Efes arasında çok bir uçurum yok.En çok sevindiğim durum Siena’nın grupta olması.Ne olur artık bu Siena’yı bir Türk takımı yensin.Efes ve Fenerbahçe’den daha az bütçeli Siena’nın takımlarımızı içerde-dışarıda yenmesine son versin artık Efes.Nedense içimde de böyle bir his var.En azından bir maçı alacak Efes..”Ufuk bilir benim hissiyatımın ne kadar kuvvetli olduğunu”.Grupla ilgili geniş değerlendirmeyi kısa bir süre içerisinde Ufuk yapacak.
EUROLEAGUE’DE DİĞER GRUPLAR
E Grubu: Barcelona - Panathinaikos - Partizan - Maroussi
G Grubu: CSKA - Unicaja - Zalgiris - Prokom
H Grubu: Olympiakos - Caja Laboral - Khimki – Cibona
Hiç kuşkusuz ölüm grubu grup E.Final Four’da olacağından şüphemin olmadığı iki büyük takım aynı grupta.Şimdiden erken final diyebiliriz bence.Merakla Barca ve Pana’nın maçlarını bekliyorum.Bu maçlardaki en büyük mücadele hangi takımın rakip takıma oyununu kabul ettireceğidir.Grubun diğer takımlarından Partizan kendi sahasında bu iki büyük takıma sürpriz yapabilir,ben Pana’nın grubu birinci bitireceğini düşünüyorum genel kanının aksine.Tahmini sıralamam 1-Pana 2-Barca 3-Partizan 4-Maroussi
G grubunda ise geçen yılın finalisti Cska açık ara grubun favorisi.Bu grup diğer gruplara nazaran en kolay grup.Eğer Efes Prokom’un yerine bu gruba düşseydi şimdiden Final 8’teyiz diyebilirdim.Tahmini sıralamam 1-CSKA 2-Unicaja 3-Prokom 4-Zalgiris
H grubun da öne çıkan 2 takım Olympiakos ve Laboral.Olympiakos kadro olarak çok önde olmasına rağmen ben daha oturmuş olan Laboral’ın grubu ilk sırada bitireceğini düşünüyorum.Bu grupta Khimki sürpriz yapabilir,en azından kendi sahasında.Tahmini sıralamam 1-Caja Laboral 2-Olympiakos 3-Khimki 4-Cibona

NBA

Dün gece Nba’de 2 maç oynandı.Günün ilk maçında Toronto kendi sahasında Dallas’a 22 sayı fark attı.Toronto’nun bu maçı kazanacağını tahmin ediyordum.Erkenden oynanan ve Ulusal kanalda yayınlanan maçlarda çok sürpriz sonuçlar alınır.Kaldı ki Toronto kendi sahasında ki üstün performansıyla Dallas’ın savrukluğu birleşince maç ilk yarıdan 13 sayı farkla bitti.İkinci yarı seyircisiyle bütünleşen Toronto maçı 22 sayı farkla kazandı.Toronto’da Milli Oyuncumuz Hidayet vasatın altında bir performans sergileyip maçı 8 sayı 4 ribaund 6 asistle tamamladı.Çok açık bir şekilde Hido’nun rolünden memnun olmadığı belli.Üstüne Marion’la eşleşince bu kötü performansı ortaya çıktı.Toronto’yu her zaman olduğu gibi Andrea Bargnani ve Bosh taşıdı.Ne dersin Ufuk bu genç İtalyan yeni Nowitzki olabilir mi?
Gecenin diğer maçında Denver kendi sahasında Utah’ı 119-112 yendi.Bakmayın maçın 7 sayı farkla bittiğine,maçın başından sonuna Denver’ın kazanacağı belliydi.Ne zaman Utah yaklaşsa Billups-Melo buna karşılık verdi.Utah’da sürpriz yapacak tahminimi boşa çıkardı.Milli basketbolcumuz Memo maçı 8 sayı 5 ribaundla kapadı.Denver’da Melo-Billups ikilisi 66 sayı üretti.Bu ikili Nba’in en iyi ikilisi bence.
YAZAN:REDVİDİGAL

1 yorum:

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

Efes Pilsen'in grubunu ve şansını ayrıntılı bir yazıda değerlendireceğim zaten ama bu aksam Ergin Ataman'ı Spor Aşkı adlı programda dinledikten sonra değerlendirme için biraz beklemek gerektiğini düşünüyorum..Ergin hoca bir garanti iki transfer yapabiliriz dedi..Takımdan hiç oyuncu gitmeden de bu 2 transferlerin yapılabileceğini veya Nachbar'ın dahil olduğu 3 lü 4 lü takımlar arasında bir takasın da olabileceğini söyledi..Gerçekten de düşünüyorum merakle bekliyorum ama aklıma kimse gelmiyor..Belki dedim Lavrinovic ve Nachbar takası olabilir mi diye çünkü Hervell takasını Efes istemiyor onu iyi biliyorum..Bakalım bu gece veya en gec yarın akşama kadar her şeyı belli olacağını söyledi Ergin Ataman..Haydi hayırlısı diyorum..Unutmadan Barcelona ve Panathinaikos'un erken finali oynayacak olmaları grupda beni çok sevindirdi..Kazara bu iki takım eşleşmeden elenselerdi cok üzülürdüm..Şimdi hem de 2 defa erken bir final izleyeceğiz o açıdan şanslıyız hem de Efes Pilsen bu 2 takımla eşleşmeyecek olması açısından şanslı ama eğer grupdan cıkarsa bu 2 takımdan biriyle eşleşecek olması dolayısıyla da sanssız:))

Carmelo o kadar güçlü ve kararlıydı ki resmen buldozer gibi oynadı..Bu şekilde oynadığı zaman NBA'de onu tutabilecek bir oyuncu göremiyorum..Mental sorunları aşsa Lebron-Kobe-Wade ile yarısır ve bazı konularda onların bile önünde olabilir...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails