Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

23 Mart 2010 Salı

Arif Erdem Mi Oldun Be Paul Pierce...



TNT televizyonunun NBA'de son 10 yılın EN'lerini seçtiği kategorilerden birisi olan Drama kategorisini sizlerle paylaşmak istedim..Asıl bu videoyu paylaşma sebebim Paul Pierce'ın 2008 finallerinin 1.maçındaki tekerlekli sandalyeyle sanki dom dom kurşunuyla vurulmuş gibi sahadan çıkıp 2 dakika sonra koşa koşa zıplaya zıplaya salona girip maçı kazandırması...Hepsinden daha da ötesi piyasanın en geyik yorumcuları Charles Barkley ve Kenny Smith'in Pierce'ın bölümü geldiğinde yaptıkları konuşmalar ve gülüşmeler tek kelimeyle şahane..10 defa izlediysem az izledim her izlediğimde de Charles Barkley'nin tepkilerine gülmekten kendimi alamadım..Canlı yayında ilk izlediğimde dedim ki Pierce kesin 2 sene falan basketbol oynayamaz basketbol hayatı bitti demiştim..Ama iyi oyuncu kim ne derse desin şahane rol yapıyor..Ne dersiniz eski Galatasaray'lı Arif Erdem'i geçer mi sizce rol yapmada:)))

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails