Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

19 Mart 2010 Cuma

CUMA GÜNÜ TAHMİNLERİM


Cuma günleri oynanan maçlarda sürpriz puan kayıpları fazla yaşandığından bol çifte şanslı bir liste öneriyorum.İddaa da bugün en çok Kasımpaşa – BJK maçına 2 oynanmış.Düşünenler varsa bence hiç bulaşmasınlar.Beşiktaş ın geçen hafta nasıl kazandığı ortada.Herkese bol sans!

105 Lustenau – Gratkorn 1 1.80

108 Hansa Rostock – Duisburg 10Ç 1.27

109 Koblenz - Greuther Furth 10Ç 1.37

121 Emmen – Veendam 10Ç 1.23

124 Omniworld – Oss 1 1.60

128 Guingamp – Metz 10Ç 1.22

131 Köln - M. Gladbach Alt 1.60

145 Huracan – Chacarita 02Ç 1.47

Yazan: Redd Label

7 yorum:

Alper Kurt dedi ki...

Yahu kendi elimle buraya yazdığım kuponu gittim eksik oynadım :D neyse şu an için durumlar iyi gidiyor. Bu gece şeytanın bacağını kıracak umarım Redd Label.

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

Red Label'ın yazdığı tüm maçları kombine yapmak yerine o maçların arasından en çok inandıklarınızı kombine yaparsanız daha cok sansınız olacaktır..Sonuçta 8 ile 10 maç arası tahminler yer alıyor ve bunların hepsini kombine yapmak çok da mantıklı değil..Alper sen de öyle yap emi:))

redd.label dedi ki...

Evet ben maçları zaten kupon olarak değil de öneri olarak yazıyorum.Bu kadar çok maçı bir kuponda yazmak çok riskli olur.

Alper Kurt dedi ki...

Tek maça yattık yine, of.

Omniworld kaybetti.

Redvidigal dedi ki...

yalnız hiç akla hayale gelmeyecek maçlar oluyor,bu da bu işin araştırma kısmı oluyor,bu anlamda iddia uzmanımız Redd Label emeğine sağlık diyorum

redd.label dedi ki...

Teşekkür ediyorum.Evet Omniworld maalesef kaybetti.Hollanda alt ligi olduğu için maçı takip etme şansım da olmadı.Umarım haftasonu herkes için güzel ve kazançlı geçer.

Alper Kurt dedi ki...

Bakın buradan açık açık yazıyorum:) Doğrudan kupon yazınız lütfen, maçlardan seçin demeyiniz. Zaten maçlardan seçecek kadar bilgili olsam ohooo real madridde oynardım :p. Hafta sonu için düşük oranlı yüksek para yatırılacak bir kupon olursa çok ama çok makbule geçer.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails