Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

30 Mart 2010 Salı

SALI GÜNÜ TAHMİNLERİM 30.03.10


Merhaba !

Bugün iki tane Şampiyonlar Ligi çeyrek final maçı var.Artık işin şakası kalmadı.Her iki maçta da güç olarak herhangi bi tarafın üstün olduğunu düşünmüyorum.Teknik direktörler de oyuncular da maçın 180 dk olduğununun farkındalar.Bu yüzden ilk maçların çok temkinli oynanacağını ve ALT biteceğini tahmin ediyorum.İsveç’te lige fırtına gibi giren Hacken evinde kazanır.Gözüme çarpan maçlardan biri de 507 kodlu Annan – Montrose maçıydı.Montrose da kart cezalısı 4 , sakat 2 olmak üzere toplamda 6 eksik var.Montrose kazanır diyecektim.Ancak İddaa maçı listeden çıkarmış.Nedenini bilmiyorum belki ertelendi.Avusturya Kupası’nda çeyrek final maçları oynanıyor.Sturm Graz , Salzburg’u 2-0 lık bir sonuçla eleyerek çeyrek finale yükselmişti.Bugünkü rakibi Admira Wacker ise ligde çok kötü durumda.Zaten çeyrek finale de başka bir zayıf takım olan Gratkorn’u penaltılar sonucu eleyerek yükselmişti.Sturm Graz maçı alacaktır.İddaa bu maça handikap açmamış ama büyük ihtimalle en az 2 farklı biter bu maç.Gece Libertadores Kupası maçları oynanacak.Estudiantes bugün Peru deplasmanına gidiyor.Juan Aurich ile Estudiantes arasında 1 puan fark var ve gruptaki son 2 maçları.Kupa beyi Estudiantes zaten birkaç gömlek üstün rakibinden.Garanti olsun diye Estudiantes yenilmez öneriyorum.

Herkese bol şans !


501 Sturm Graz - Admira Wm 1 1.30

502 Hacken – Trelleborg 1 1.65

530 Bayern Münih - Manchester Utd Alt 1.55

531 Lyon – Bordeaux Alt 1.45

533 Juan Aurich – Estudiantes 02Ç 1.25

REDD LABEL

11 yorum:

Alper Kurt dedi ki...

Hadi bakalım, oynadık :) Bol şans herkese :)

redd.label dedi ki...

yazıyı tekrar okumadan göndermiştim.Montrose kazanır yazmışım yanlışlıkla.Annan kazanır yazacaktım.Zaten iddaa maçı listeden çıkarmış :)

Alper Kurt dedi ki...

Aman diyeyim Redd :D Yakarsın bizi :D

redd.label dedi ki...

:) .Maç ertelenmiş zaten.ilk iki maçımız başladı herkese bol şans yeniden.

Adsız dedi ki...

bayern munıh ilk yarı 0 ikinci yarı 1 olabilir mi arkadaslar?ben takip edemedim fazla

Redvidigal dedi ki...

Hiç kuşkusuz bu senenin en formda golcüsü Wayne Rooney,daha maçın başında takımını öne geçirmiş.Üstüne Fransa'da da henüz maçın başında iki gol olmuş.Umarım skorlar böyle kalır

Alper Kurt dedi ki...

Böyle kalsa kaç yazar Murat efendi, Sturm graz berabere kaldı.

Alper Kurt dedi ki...

Neyse ki alternatif bir kupon yapmıştım, bakalım ne olacak.

519
St Johnstone - Rangers

Altı/Üstü Üstü

1,55
2-1 / ..-..
İlk Yarı Oynanıyor
30/03/2010 Sal, 21:45
520
Airdrie Utd - Queen Of South

Çifte Şans X-2

1,23
0-0 / 0-0
Devam ediyor
30/03/2010 Sal, 21:45
522
Inverness Ct - Ross County

Çifte Şans 1-X

1,13
2-0 / ..-..
İlk Yarı Oynanıyor
30/03/2010 Sal, 21:45
530
Bayern Münih - Manchester Utd

Maç Sonucu 2

2,30
0-1 / ..-..
İlk Yarı Oynanıyor
30/03/2010 Sal, 21:45
531
Lyon - Bordeaux

Maç Sonucu 1

2,00
2-1 / ..-..
İlk Yarı Oynanıyor
30/03/2010 Sal, 21:45

Redvidigal dedi ki...

Alper durumlar nasıl:)

Alper Kurt dedi ki...

Tek maça yattık muratcım :D Son on dakikada iki gol yedi manchester. Bayern yıllar öncesinin intikamını bir nebze de olsa aldı :D

Redvidigal dedi ki...

walla sana uzuldum ama munih'e sewindim ya:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails