Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

27 Mart 2010 Cumartesi

PARALANALIM BİRAZ!


Merhaba !

Bugün yine çok güzel maçlar bizi bekliyor.Maç tahminlerinde genelde üst-alt tercihlerine yöneldim.Güvendiğim maçlara iddaa düşük oranlar açmış.Böylece oranlar daha cazip hale geliyor.Hertha Berlin şu an köşeye sıkıştırılmış kedi misali.Karşılarında taş gibi bir Dortmund var.Ev sahibi olduğundan Hertha açık oynayacaktır.Karşılıklı goller olacağını düşünüp ÜST diye tahmin ediyorum.Lecce , bitik diyebileceğimiz Gallipoli ile karşılaşıyor.Farklı kazanacağını düşünüyorum.Ama oran tatmin edici olmadığından ÜST diyorum.Tottenham , müstakbel İNCL takımı Porstmouth ile kendi sahasında oynayacak.Porstmouth’da eksikler var.Lig için artık yapabilecekleri bir şey yok.Bu yüzden açık oynuyorlar.Ancak FA Cup yarı finalinde yine Tottenham ile karşılaşacaklar.Tottenham , Şampiyonlar Ligi aşkına bu maçı kayıpsız kapatmalı.Orandan dolayı yine ÜST diyorum.Milwall , formsuz Leeds United ligin en zor deplasmanı olan Norwich’e gitmişken zayıf rakibini yenecektir.Palermo için genel olarak yener diyorlar.Savunmadan Simon Kjaer , Balzaretti ve forvet Cavani Genoa maçından dolayı kart cezalısı durumundalar.Ayrıca Simplicio da yok.Bu kadar önemli oyuncusu yokken bu maçın tahmin edildiği gibi kolay olacağını sanmıyorum.Bologna’da güvenli bölgede olmadığından puan için kapanacaktır.Dolayısıyla ALT diyorum.

Haftaya Avrupa kupalarında çeyrek final maçları oynanacak.Inter ve Barcelona çok zor deplasmanlara gidiyorlar.Puan kaybı yaşamaları sürpriz olmaz.Fulham kupa yorgunu.Düşme hattındaki Hull City ile oynayacak.Fulham’ın ligde bir amacı kalmadı ve haftaya Wolfsburg’la Avrupa Ligi çeyrek final maçı var.Hull rakibini bu halde yakalamışken yener diye düşünüyorum.Günün göze çarpan maçları böyle.

Herkese bol şans!









167 Hertha – Dortmund Üst 1.60

176 Lecce – Gallipoli Üst 1.60

181 Hull – Fulham 1 2.20

182 Tottenham – Portsmouth Üst 1.45

202 Millwall – Stockport 1 1.20

282 Palermo – Bologna Alt 1.70

198 Exeter – Walsall 1 2.10

179 Birmingham – Arsenal İY0 2.20

180 Chelsea - Aston Villa İY0 2.20

266 Beşiktaş – Eskişehirspor İY0 2.20

278 Mallorca – Barcelona İY0 2.40

Redd Label

1 yorum:

Alper Kurt dedi ki...

Şanssız bir cumartesi oldu benim için.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails