Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

11 Mart 2010 Perşembe

''BABA'' Vitali Klitschko'dan Son Haberler



       Büyük şampiyon Vitali ile ilgili son haberleri sizlerle paylaşmak istedim..Boksun efsanesi Vitali daha önce de belirttiği gibi boksdeki son senesini geçiriyor ve kemerleri topladıktan sonra bu yılın sonunda boksu bırakacağını açıklamıştı zaten..Fakat ben bilirim ki büyük şampiyonlar boksden kolay kolay kopamazlar ve umudum odur ki Vitali en az 3 sene hadi olmadı en az 2 sene daha boks yapsın..Gerçi şöyle piyasaya baktığımızda yenmedikleri boksör de kalmadı hani Klitschko'ların..Geride kalanları da bu sene içinde halledecekleri için 2 veya 3 sene daha boks yapması için Vitali'yi rekabete zorlayacak boksörler var mı derseniz o da kalmadı..İşte tam da bu noktada en son Vitali haberlerini vereyim..Uzun bir süredir Vitali Mayıs ayında Valuev ile maç yapmak için görüşüyordu..Fakat bu anlaşma olmadı sebebi ise Vitali'nin daha bugun belirttiği gibi Valuev'in yenilmekten ve devrilmekten korkması ve tam bir ''Korkak Tavuk'' olması..Valuev ile karşılaşmanın ayarlanması için K2 Promotions son derece fazla fedakarlık yaptı fakat Valuev yani menejeri Don King tarafı işi hep yokuşa sürdü..İlk önce Vitali 1 Milyon Dolar teklif etti Valuev'e..Daha sonra bu teklifi 2 milyona ve en sonunda da 2,5 milyon Dolar'a çıkardı ve bunun son teklifi olduğunu belirtti..Fakat Valuev tarafı hayatında daha hiç bir maçta kazanmadığı ve kazanamayacağı bu 2,5 milyon Dolar'ı reddetti..2,5 'i tek bir şartla kabul edeceğini söyledi Valuev tarafı o da maçın yayınlanacağı ülkelerdeki televizyon gelirlerinden de pay alırsa o zaman olabileceğini söyledi..Bunun tek bir açıklaması olabilir işi yokuşa sürmek,ipe un sermek kısacası Vitali'nin de dediği gibi korkak tavuk gibi kaçmak...Hayatında bir maçta kazanamadığın parayı teklif ediyor sana hem de Vitali gibi bir efsaneyle ringe çıkacaksın daha ne istersin be adam...Vitali aynen şöyle diyor bu konuyla ilgili ''Valuev bir tavuk..Ona kariyerinin en büyük parasını teklif ettik ama o kabul etmedi..Maçı kaybederse kariyerinin biteceğini anladı o kesinlikle büyük bir şampiyon değil.''  Bu maçın Vitali ve boks dünyası açısından tek esprisi 2.12 lik bir devin yere düşmesini ve nakavt olmasını izlemekti..Kaçmak sana sadece günü kurtarır ama büyük şampiyonlar her zaman her yerde her şartda ringe çıkabilen boksörlerdir..Bence 2,5 milyon Dolar'ı kabul etmediğine pişman olacak elbette Valuev ama daha da büyük pişmanlığı bundan 20 sene sonra ortaya çıkacak diye düşünüyorum..Boksun efsanesiyle maç yapma fırsatını teptiği için kafasını duvarlara vuracaktır emin olun..Torunlarına arkadaşlarına Vitali ile maç yaptım ve kaybettim demenin bile ne kadar büyük bir şeref olduğunu sanırım aradan yıllar geçince anlayacak...


       Gelelim Vitali'nin Haye ile ilk önce kapışmak istemesine..Vitali kardeşine ''Sen geride dur ilk önce Haye'yı ben pataklıyacağım'' demiş..Toplamda 5 tane kemerin 3'ü Wladimir'de..En prestijlisi olan WBC kemeri Vitali'de...Kalan diğer kemer ise David Haye'de...Bu 3 boksör de önümüzdeki 2 ay içinde kemerlerini korumak için değişik rakiplerle ringe çıkacaklar..İşte bu maçlardan sonra kaçınılmaz olan Haye vs Vitali or Wladimir maçı olacak..Bu maçla ilgili Vitali şöyle diyor ''Kardeşime Haye ile önce ben kapışmak istiyorum dedm..Fakat bana hayır dedi ve kendisinin Haye ile karşılaşmak istediğini söyledi..Onun için kişisel bir mesele bu benim için ise ben kemeri almak istiyorum..Umarım kardeşim büyük abisini dinler ve Haye'yi bana bırakır..Her zaman bir motivasyona ihtiyacınız vardır ve bizim için de en büyük motivasyon kemerlerin hepsini Klitschko'larda toplamak..Sanırım Haye önce beni seçecek çünkü daha yaşlı olan benim..Umarım beni seçer..Kardeşimi de seçse sonuç değişmeyecek ama ilk önce ben istiyorum..Haye'ye diyeceğim ki bak ben daha yaşlı olan tarafım Wladimir daha genç sen gel önce beimle kapış beni dövmek daha kolay,ben kardeşim kadar enerjik değilim..Ruiz'i yenmesi için Haye'ye dua edeceğim fakat bu onu sevdiğim için değil..Ondaki kemeri istediğim için ve o çenesini dağıtarak kapatmak için..Belki kardeşimle yazı tura atarız önce hangimiz Haye'yi pataklıyacağız diye fakat benim kardeşim benim sözümü dinler diye umuyorum çünkü o yaşlı insanlara saygı duyar''  Evettt işte Vitali böyle diyor..Ben tüm bu sözlerine tek bir yorum getireceğim...Hatırlar mısınız zamanında Türkiye-İngiltere futbolda maçlar yaparlardı hani şu 8 lik olduğumuz dönemler..Her zaman maçtan önce İngilizler bizi gevşetirlerdi ve Türk futbolu çok ilerledi biz eskisi kadar iyi değiliz vsvs gibi sözler söylerler ve sonunda da bize 8 tane atıp giderlerdi..Vitali'de Haye'ye ben daha yaşlı olan ve enerjisi az olan tarafım diyerek onu tuzağa çekiyor..Çünkü biliyor ki Haye'nin Wladimir'i yenme şansı kendisini yenme şansından daha fazla..Ha o şans toplamda yüzde 20 yi geçmez ama bunun farkında Vitali ve bu şekilde sözlerle Haye'yi Klitschko çıkmaz sokağına daha ilk baştan sokmak istiyor..Unutmadan ekleyeyim Lennox Lewis daha önce verdiği röportajda Haye'ye tavsiyelerde bulunmuştu ve aynen şöyle demişti ''Haye kesinlikle Vitali ile ringe çıkma bu senin bittiğin an olur..Çünkü Vitali çok daha güçlü,fiziğini daha iyi kullanıyor ve çenesi de çok sağlam..Bunu bizzat ben test etmiştim..Eğer bir seçme şansın olursa Wladimir'i seç kesinlikle...Vitali sana biraz sert ve büyük gelir.'' Altına imzamı atarım Lennox'un bu sözlerine...

4 yorum:

Alper Kurt dedi ki...

Ufuk yazıların ne kadar samimi be arkadaş :) Masal gibi okuyorum vallahi. Bir de şu maçları seninle izlemek çok eğlenceli olurdu ama kısmet :D

Adsız dedi ki...

Yazılar güzelde, sen Vitali'yi fazla abartıyorsun, Vladimir her halükarda daha iyi boksör.
İkisi asla maç yapmayacak ama ikisini aynı yaşta getirip karşı karşıya koysan Vladimir daha ağır basar ama dediğim gibi senin özel bi sevgin var Vitali'ye.

Adsız dedi ki...

manny clttey maçı hakkındaki yorumlarını bekliyoruz. tek taraflı 1 maç olmuş olsada sen ilginç bir şeyler bulup çıkartırsın artık :)

Adsız dedi ki...

Bence valuev ve vitali konusunda kesinlikle haksın valuev yaşlı ve çok hantal bir yapıya sahip fiziksel olarak bana kalırsa bu işi fazla uzatmasın bıraksın gençlere...Maçları izlerken bizler ona acımaktan bıktık artık dersek yeridir o kim vitakliyle kapışmak kim cidden büyük bir şansı kaçırdı vitaliden dayak yemesi bile ona gurur verirdi ama denkleriyle maç yapsın dengi wladimir deyil ama burda wlada haksızlık yapmış oluruz o iyi bir boksör bence uzatmasın dediğim gibi meydanı gençlere bıraksın...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails