Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

5 Mayıs 2010 Çarşamba

5 MAYIS ÇARŞAMBA GÜNÜ TAHMİNLERİM

Merhaba!
Haftaiçi olmasına rağmen kupa maçları ve bol takımlı liglerin maçları oynanıyor bugün.Güzel maçlar olacak.Bunların içinde Lyon – Auxerre , Mallorca - Real Madrid , Trabzonspor – Fenerbahçe , Inter – Roma gibi maçlar var.Alt-üst kuponunu teknik direktörlerin gözünden bakarak oluşturdum.Marsilya resmi olarak şampiyon olmasa da oldu diyebiliriz.En yakın rakibi Auxerre , Lyon deplasmanına gidiyor.Barcelona maç fazlasıyla Real Madrid’le puan farkını 4 yaptı.Mallorca evinde bu sene bir harika.Ama yine de ben Madrid’in kazanacağını düşünüyorum.La Liga’da adamın gözünün yaşına bakmazlar biletini kesip gönderirler alt lige.Böyle düşündüğüm için Bilbao’nun kazancağını düşünüyorum , ki Avrupa Kupaları için kazanması gerekiyor.Manchester City , evinde çok önemli bir maça çıkacak.Elim o maç için de üst e gidiyor.Bir önceki yazımda da söylemiştim.Tamam her şey iyi hoş ama güvenemiyorum bir türlü.Zaragoza geldiği gibi gitmek istemiyorsa kazanmalı bu maçı.
Herkese bol şans!


KUPON 1 :


485 Lyon – Auxerre                  1 1.45
543 Marsilya – Rennes             1 1.25
544 Mallorca - Real Madrid      2 1.40




KUPON 2 :

519 Athletic Bilbao – Malaga                1 1.75
522 Zaragoza – Espanyol                      1 1.60
542 Manchester City – Tottenham        1 1.80


ALT-ÜST :


500 Trabzonspor – Fenerbahçe         Alt 1.70
533 Inter – Roma                               Üst 1.80
541 Fulham – Stoke                           Alt 1.55


redd label

1 yorum:

Redvidigal dedi ki...

kupon bir tuttu:)Tebrikler Redd.Label:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails