Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

14 Mayıs 2010 Cuma

DOCTOR FELİX'TEN HAFTASONU KUPONU

Eğlencelik kuponda hafta içi Cruzeiro'ya çok ama çok güveniyordum ne olduysa :) artık alması gerekiyordu ama Sao Paulo'ya 2-0 kaybetti.Sao Paulo'nun gol atmasını hayretle seyrettim.Neyse bu hafta ligde Cruzeiro affettirir kendini..

Boca yedeklerle çıkıyor takımın yükünü çeken oyuncular oynamıyacak.Değerlendirilmesi lazım.

Sao Paulo libertadoreste Cruzeiroyu 2-0 yendi fakat bu güçte bir takım değil ve Botafogo kaybetmez sağlamdır diyorum.

Flu-Atletico maçının kısır bir maç olacağı düşüncesindeyim

Bu maçlara santos üstde eklenebilir fakat 1.25 oran verilmiş kuponlarımda düşük oran ve özellikle brezilya ve Arjantin liglerinden bu oranı kupona koymam.


NOT:İlk maç. 02:20‏

133  Banfield - Boca Juniors        2.00
213  Fluminense - Atletico    alt     1.75
311  Sao Paulo - Botafogo    02      1.69
317  Cruzeiro - Avai               1      1.45
                             toplam oran:8.58

  Herkese Bol Şans...

20 yorum:

Adsız dedi ki...

Haydi Felix

Redvidigal dedi ki...

Birinci maç tamam:)

Yolcu yolunda gerek dedi ki...

Allahsızlar sizi.....! Bana haber vermeden felix kuponu yayınlarsınız ha. Olm murat bu kupon tutarsa iki yakam elinde haberin olsun.

Geç olsun güç olmasın dedi ki...

Neyse kalan maçlara 30 bastım ben de :) Bu arada şu resmi bir değiştirin allah aşkına :D Hangi çağda yaşıyoruz... :D

sesver dedi ki...

tutuyor sanırım bu arkadasın kuponları ben de oynadım hadi bol sans herkese

Adsız dedi ki...

Son iki maç:)

alper dedi ki...

Evet kaldık son maça :D Valla izlemeden yatılmaz :)

Adsız dedi ki...

Tek maç kaldı:)

dr_felix dedi ki...

kaldık tek maça yarın nöbetim olmasaydı bende izleyecektim ama sağlık olsun.Bir üzücü haber vericem cruzeiro hafta içi sao paulo ile yapacakları libertadores kupa rovanş maçı için oyuncu dinlendirebilirmiş ama yinede kazanacaklarına inanıyorum rastgele bol şans...

Alper dedi ki...

Yalnız bu kupon tutmasa da şunu belirtmek ve tebrik etmek istiyorum: "Bu maçlara santos üstde eklenebilir fakat 1.25 oran verilmiş kuponlarımda düşük oran ve özellikle brezilya ve Arjantin liglerinden bu oranı kupona koymam." demişsin ve sahiden de, 1-1 bitti maç :)

dr_felix dedi ki...

alper bende sürpriz bi kupon yaptım ve santos 2.5 alt direk botafago bursa ve orlando ilk yarı hkp oynadım ama gel görki orlando yatırdı.santos macına gelince 2 sayılmayan gol ve bir kaçan penaltı var maçta :)

Alper dedi ki...

Hey maşallah, son chelsea maçına dönmüş desene :)

Adsız dedi ki...

Aksiliğe bak hem yedek kadro hem kırmızı kart yedik üstüne gol yedik

Alper dedi ki...

Evet benim de umutlar kesildi :( Daha maçın başı ama şu kırmızı kart işi bozdu :(

Alper dedi ki...

İkinciyi de yedik, geçmiş olsun, sağlık olsun. Uyku zamanı....

alper dedi ki...

Allahım, maç 2-2 oldu. Karşı takımda kırmızı kart gördü. Bakalım ne olacak :D

alper dedi ki...

Erm sanırım yanlış görmüşüm, bizim takım ikinci kırmızı kartı gördü :(

dr_felix dedi ki...

ve hazin son ikinci kırmızı kartı karşı takımın kalecisi gördü ve penaltıyla cruzeiro durumu 2-2 ye getirdi.17. dakikadaki kırmızı işleri bozdu.brezilya ve arjantin liglerinde özellikle kırmızı kart çekinmeden gösteriliyor skor sitelerinde dikkat edin nerede çok kırmızı kart varsa bilinki o lig ya meksika ya arjantin yada brezilya ligidir:)neyse önümüzdeki maçlara bakalım.bu arada fenere çok üzüldüm bir beşiktaşlı olarak

Alper dedi ki...

Haftasonu kuponunu dört gözle bekliyorum :) Bir de senin oynadığın bahis sitesini tavsiye edersen mutlu olurum. Kurtulalım şu bilyoner.com dan.

Adsız dedi ki...

Ӏ am сurіous to find out
what blog platform you аre utilizing?
I'm experiencing some minor security issues with my latest site and I'd liκe to find somethіng more
sеcure. Do you hаve аnу sοlutions?
Also visit my web site - iphonefix kl

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails