Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

17 Mayıs 2010 Pazartesi

FENERBAHÇEM BENİM


  Kobe’nin 3 şampiyonluğun ardından Spurs’a elendikleri maç sonrasında şöyle bir açıklaması vardı. Şimdi sebep bulmaya kalksam binlerce sebep bulurum ama bunun bir önemi yok. İşte Fenerbahçe’nin durumu da bunun gibi, sebepler bulmaya kalksak binlerce sebep bulabiliriz kaçn şampiyonluk için. Fakat benim adıma Futbolcuların o son ana kadar çabaları, bitmeyen hırsları, Trabzon gibi bir takıma pozisyon vermeden canla başla mücadeleleri alkışa değerdir. Futbol bu kazanmakta var kaybetmekte. Mühim olan iyi günde kötü günde takımına sahip çıkmaktır bir taraftar için. Böyle kötü bir günden sonra ayağa kalkabilmek en önemli sınavdır. Mesela Bayern futbol takımları için en büyük kupa olan Şampiyonlar ligi finalinde 90. dakikada şampiyonken 94. dakikaya mağlup girdi. Bugün aynı Bayern yine finalde. Yani futbol bu sürprizleriyle güzel dimi?

 Bu arada Şampiyon Bursaspor’u kutlamak lazım. İlk defa yaşadıkları bu şampiyonluk stresinden yüzlerinin akıyla çıktılar. Umarım Şampiyonlar Liginde en iyi şekilde ülkemizi temsil eder ve her yıl şampiyonluk mücadelesinde yer alırlar Türkiye’de.

     Son olarak iyi ki varsın Fenerbahçem
Redvidigal

12 yorum:

Adsız dedi ki...

Objektif olalım beyler,, olay inanılmaz trajik bir olay.. Ve trajedi şampiyonluğun kaybedilmesinde değil, dünkü maçın son dakikaları ve bitişin hemen sonrasındaki olaylardadır.. Bu olayı bu kadar trajik hale getiren, hikayeleştiren de Fener kendisi değil midir sizce de?? Herkes şampiyonluk sarhoşu olsa da biz kontrolü sağlamalıyız diyecek ciddiyette işini yapan kimse yok mudur Fenerbahçe Cumhuriyeti Meclisi nde... Şampiyonluklar kazanılır, kaybedilir, eyw.. Ama bu nasıl bir durumdur yaaa,, insaf.. Dün akşam lambadan cin çıkıp gelse dese ki " Şampiyonluk için hayal ettiğin şey ne olursa olsun gerçekleşecek " dese, ben bu kadarını hayal bile edemezdim.. Bu nasıl bir kontrolsüzlüktür, nasıl bir fahiş hatadır.. Adama sorarlar; " Hani cumhuriyet yönetiyordunuz " diye.. Muz cumhuriyetiymiş demek ki demezler mi.. Seveyim ya da sevmeyeyim, Fenerbahçe ülkemin bir markası ve değeridir. Bu kadar basit şekilde yıpranmasına izin verilmesi beni üzdü..
Diyeceğim o ki; Fener, dün gece en mahrem haliyle gizli kameraya çekildi sanki Şükrü Saraçoğlu çimlerinde.. Ailecek, tüm mahalleliye seyir ve malzeme verdi.. Teşbihte hata olmazmış, Deniz Baykal ın durumuna düştü.. Utansın mı, ört bas mı etsin, hesap mı sorsun.. İki ucu değil, her tarafı bok değnek yani. Kaybedilen şampiyonluk değildi bence,, kaybedilen bir markanın asaletiydi...

Papi (bjk from blood)

Adsız dedi ki...

sevgili Redvidigal öncelikle dünkü mağlubiyetten sonra böyle bir başlıkla karşılaşmayı hiç beklemiyordum ama sonuç her ne olursa olsun takıma destek olup sahip çıkmamız konusundaki çağrınıza katılıyorum her ne kadar tansiyonum düşse ve kanser olsamda yine burdayım yine sonuna kadar fb liyim maç öyle kıytırık bir maç değildi evet çokça gol pozisyonu kaçırdık fakat ben o futbolcuların canla başla gösterdikleri performanslarına hayran kaldım ve bu son zamanlarda izlediğim en müthiş maçtı skorda önceki 2-0 a bakılırsa iyiydi. ama olmadı ne diyelim sizinde dediğiniz gibi futbol bu ilerde ne olacağı belli olmaz.Papi arkadaşın değindiği marka meselesi doğru kaybetmeninde kazanmak gibi bir asaleti olmalı iş sanki sahadan çıktı sahneye döndü sağlık olsun kolay değildi bu noktaya gelmek malum gelemeyenlerde var...ama yinede sizin relax yazınıza karşın benim göğsüm daralıyor yüreğim kanıyor keşke keşke olmasaydı sonumuz böyle...Seyhan

Redvidigal dedi ki...

Sevgili Seyhan emin ol maç çıkışındaki halimi görseydin eminim Fenerbahçe'ye değilde bana üzülürdün:)ama hep destek tam destek olmalı halimiz sahadaki mücadeleden sonra:)
Sevgili Papi Anonsçu Bursa 2-2 bitti diye Anonsunu yaptığında ben Bursa'nın maçı 2-1 aldığını biliyordum.Emin ol maçın sonunda ne yaşandığını hala bilmiyorum çünkü dün akşamdan bugüne hala Tv ye bakmadım.

Adsız dedi ki...

haa son olarak çkmadan alışık olduğum fakat birtürlü anlam veremediğim bir konuyu paylaşmak istiyorum nedense dün maçtan sonra telefonlarım hiç susmadı fb ve bursaspor taraftarları dışında kalan birçok takıma mensup arkadaş anında arayıp geçmiş olsun dileklerini ilettiler dahası sanki kendi takımları şaha kalkmış gibi yüzlerinde sinsi bir gülümseme yada ses tonlarında oldukça garip bir mizaç vardı.Damarımıza basmakta ısrar eden bunlara söylemeden geçemeyeceğim yahu kardeşim size ne oluyor ne onca milyonu siz kazandınız nede siz kaybettiniz nedir bu bir kınanız eksik...ınıza yakacak.Bir başka konu ise fb nin maç sonrası durumu yok saha yanmış şu bu bayılmış ağlamış geç bunları anam babam geç bunu abartan sensin yüzüp yüzüp kuyruğuna gelinen bir pozisyonda adamlar şampiyonluğu kaçırdı daha ne olsun sezon bitti var mı telafisi evet belki ama çok sonra...anlamadığım durum neden Deniz baykal meselesine dönsün sevgili PAPİ biz orda kimin üstüne...diyeceğim ayıp olacak...SEYHAN

Adsız dedi ki...

Peki, şöyle daha kalın bir dilde tekrar deneyeyim madem...

Saha içinde ne gördük abi; taraftarların oyuncuları omuzlara almalarını, oyuncuların forma çıkarıp sevinç gösterilerini vs.. Onları seyrederken aklımda eski "bugs bunny" bölümlerinden bir kare geldi. Kandırılan, aptal yerine konulan tarafın üzerinde birden "donkey" ibaresi belirirdi.. İşte o an sahada benim gözümde binlerce "donkey" ibaresi oluşuverdi birçok fenerbahçe taraftarının gözünde olduğu gibi...

Yaptığım benzetmedeki ortak nokta kendini yakıştıramadığın bir resimle milyonlara afişe olma durumuydu..

Keskin konuştuysak özür dileriz, teşbihte hata olmazmış dedik, kimseyi kötüye benzetmek haddimiz de değildir dedik. Syg dedik..

Papi

Adsız dedi ki...

Doğrudur Papi aynen öyle oldu o anonsu yapana yaptırana dalmak gerekirdi.adamları eşekten düşmüş karpuza çevirdi bu tabirim senin donkey benzetmesiyle pek örtüşmedi ama, senin teşbihlerde gayet iyi baksana içimize hayvan sevgisi doldu; bugs bunny,donkey peki ya Papi ne demek? neyse arkadaşım senin fikirlerin yerinde diyecek lafım yok herkes istediği gibi düşünmekte ve fikrini beyan etmekte özgürdür yalın duruşuna teşekkürler...Seyhan

Adsız dedi ki...

Papillon dan çok etkilenmiştim ilk okuduğumda,, oradan kaldı..

Ben de aynı yaklaşımdayım seninle..

Grşmk üzre

Papi

brs dedi ki...

ya bu nedırkı ne kadar ılgınc ınsanlarsınız tabıkı gs lı ve bjk lıler sevınıcek ne olmasını beklıyosunuz uzulmelerınımı sen gs son haftada sampıyonlugu kaybetse sevınmıcektın dımı gecmıs olsun demıycektın gulmuycektın gs lı tarftarlara gercekten saka gıbısınız hepınız azız yıldırımlasıyosunuz ama haberınız yok sadece guluyoruym sıze gulmeyımde ne yapıyım allah askına hahahahha :D

Adsız dedi ki...

öncelikle brs kardeşim demeliyim ki;bende biri gelsede parlak zekasıyla günü kurtarsa diyordum hoşgeldin dediğinde haklısın şampiyonluğu fb yerine gs,bjk yada herhangi bir takım kaçırsaydı bende gülerdim ama koç doğal olarak nasıl gülünüyorsa bizimde uyuz olmamız bu etkinin bir tepkisidir gülmeyipte ne yapacaklar doğru peki biz ne yapalım karşılıklı halay mı çekelim canım kardeşim sen söyle o esnada işi abartmış olabilirim ama hepimizin siniri bozuldu sende affeylersin artık seni güldürebildiysem ne mutlu devam et gülmene...Seyhan

Adsız dedi ki...

seyhan bey merak ettim bugünkü haberleri takip ettiyseniz bir sorum olacaktı size,bu yaşadığınız manevi kayıp üzerine eklenen ve beraberinde gelen maddi kaybınız çok büyük bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz acaba?Sizin kulübü epeyce zorlayacağa benziyor=Semih=

Adsız dedi ki...

sevgili Semih bugünün haberlerini çok iyi takip ettim maden ocağında onca işçinin ekmek parası uğruna canlarından olmaları beni büyük bir kedere sevketti ne alakası var diyeceksin de canım kardeşim herkes haddini bilmeli ben burada sadece bir takipçiyim senin bu soruyu Redvidigal varken bana sorman???ne diyeyim yani ben o konuyu kapattım kulübe gelince soğuk bir bardak su yada duş alsınlar...Seyhan

Redvidigal dedi ki...

Aslında ben cevap vermeyi düşündüm ama Seyhan'a hitaben yazıldığı için cevaplamadım.Bu kayıpta açıkcası maddi kaybın manevi kaybın yanında hiçbir önemi yok.Yönetimden-taraftara akla gelecek en son şey maddiyat olur.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails