Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

1 Mayıs 2010 Cumartesi

aus Deutschland mit der Liebe

Merhaba !
Liglerde artık son haftalar.Hedefi olanlar iddiasız bir rakiple karşılaşacaklarından oranlar çok düştü.Biz de hedefi olanlara oynayacağımızdan bizim için iyi bir haber değil.Ancak biraz daha risk alıp handikap seçeneğine yöneldiğimizde oranlar tatmin edici bir hale geliyor.Bugün seçtiğim maçların neredeyse hepsi Bundesliga maçları.Hepsi de kafama yattı.Seçtiğim maçların içinde en zor olanı Schalke maçı.Ama performans ve konum olarak sahasında Bremen'i de yeneceğini düşünüyorum.Aslında bültene bakıldığında göze çarpan farklı maçlar var.Bunların içinde Liverpool-Chelsea , Parma-Roma , Manchester City-Aston Villa gibi maçlar var.Bu maçlarda favoriler Chelsea , Roma ve M.City .Roma ve Chelsea çok zor deplasmanlara gidiyor.Manchester City’ye bir anlam veremiyorum.Oyuncular çok güzel fakat takımda bir gevşeklik var.Aston Villa daha derli toplu.Bu yüzden o maçı da listemden çıkarıyorum.Yenmeleri tabiî ki sürpriz olmaz ama ben oynamayı düşünmüyorum bu maçlara.
Herkese bol şans!


BANKO :

153 Bayern Münih - Bochum           H1     1.40
155 Dortmund – Wolfsburg              1       1.45
159 Leverkusen – Hertha                 1       1.15



İDEAL :

160 Schalke - Werder Bremen         1       1.90
161 Stuttgart – Mainz                      1       1.15
173 Tottenham - Bolton                 H1      1.55

redd.label

2 yorum:

Redvidigal dedi ki...

Herkese bol şans:)

Alper dedi ki...

Ben senin kuponlara oynamayayım Redd Label :D Ben oynamadağım vakit tutturuyorsun çünkü :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails