Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

1 Mayıs 2010 Cumartesi

DOCTOR FELİX'İN YENİ KUPONU,OYNAYIN-KAZANIN

Chelsea son maçta Stoke City'i deyim yerindeyse tarumar etti.liverpool ise hafta içi seyrettiğim kadarıyla eski günlerini mumla arıyor.Gerard maç bitsede gitsek havasında Torres zaten sezonu kapatmış durumda ayrıca oyuncular birbirinden kopuk oynuyor şampiyonluğa bu kadar yaklaşmışken Chelsea bu maçtan galip gelmesini bilecektir.
Geçen senenin Fransa şampiyonu Bordeaux ne olduysa Şampiyonlar ligi ile birlikte ligi iyi bir şekilde götürüyordu taaaaaaakii Lyon ile  eşleşip elenene kadar.Kadro bakımından üst düzeyde olan Bordeaux'nun Toulosue maçıyla yükselişe geçeceğine ve Şampiyonlar ligi fırsatını kullanacaklarını düşünüyorum..
Meksika çeyrek final maçında Santos Laguna evinde UNAM Puması konuk ediyor.Pumas ta bazı kilit oyuncular milli takım kadrosunda ve oynamayacaklar.evinde  kaplan kimin :) oynayan ve tam kadro çıkacak olan santos kazanmasını bilecektir.
Az daha yakmaya gidecektim Roma'yı.Geçen hafta öne geçmesine rağmen sahasında Sampdoria'ya 2-1 ile boyun eğen benim gibi bircok bahisseveri :) yatıran Roma'ya bu hafta güvenilir diyorum ve maçlar hakkındaki yorumlarımı burada noktalıyorum.Kazançlı bir haftasonu geçirmenizi diliyorum.

    
297  Liverpool - Chelsea          2       1.80

331  Bordeaux - Toulouse        1      1.35

396  Santos Laguna - Pumas   1       2.00

234  Parma - Roma                  2      1.35



toplam oran:6.56                                                                                                                                                             
                                                                                                                                                                 dr_felix

9 yorum:

Redvidigal dedi ki...

Herkese bol şans:)

Alper Kurt dedi ki...

Güzel kardeşim bu kuponun neresine nasıl oynayacağız? Ev sahibi mi beraberlik mi, çifte şans mı, yazmışsın oranları gitmişsin :D Tez düzeltile, bana haber verile.

Alper Kurt dedi ki...

Gerçi bahis açıklamasını okuyup oyanayabiliriz ama , sen yine de bir düzelt bakalım. Ya da dur ben düzelteyim :D

Adsız dedi ki...

Chealse'de yeniyor son iki maç kalcak maç böyle biterse

Alper Kurt dedi ki...

Bordeaux önde şu an ilk yarı bitti :D Yani illa gece 3e kadar oturtacaksınız bizi :)

Redvidigal dedi ki...

Alper ahlen maçına odaklandım ben,inanılmaz oranlar war

Redvidigal dedi ki...

Alper son maça kaldın,haydi gözün aydın

Alper Kurt dedi ki...

Valla benim 50 katlık bir kuponum vardı, ahlen maçına üst demiştim, öyle yatıverdi tek maça :( Şimdi felixin tek maçına bakıyoruz :D da işte gece 3e kadar oturur muyum bilmiyorum :D

Adsız dedi ki...

Have you ever thought about creating an e-book or guest authoring on other blogs?

I have a blog centered on the same information you discuss and would love to have
you share some stories/information. I know my viewers would appreciate
your work. If you are even remotely interested, feel free to
send me an e mail.

My webpage ... buy rap beats instrumentals
Also see my web site :: free rap beats

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails