Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

19 Mayıs 2010 Çarşamba

DOKTOR FELİX'TEN HAFTA İÇİ EĞLENCELİK KUPUN



  NBA playoff maçında ilk maçta güvendiğim ve beni tek maçla yatıran Orlando’nun bazı arkadaşlarında tavsiyesi ve düşüncesi doğrultusunda ilk yarı maça hızlı başlayıp skor üreteceği ve handikabı yapacağı düşüncesindeyim..

Libertadores rövanş maçı, Cruzeiro’ya ilk maç olsun lig maçı olsun ikisinde de güveniyordum. rövanş maçında deplasmanda dahi olsa takım olarak Sao Paulo’dan daha kaliteli ve güçlü olan Cruzeiro’ya güveniyorum ve bu son şansın Cruzeiro diyorum... bu arada 2–0 lık maçı izlediyseniz Cruzeiro bahtsız bedeviydi.

Brezilya kupası rövanş maçı ilk maçı 4–3 Gremio almıştı Santos’un gol yollarından bahsetmiştim maçı kazanacak ve üste taşıyacak güçteler.

804  Orl Magic - Bos Celtics     (3.5h) ilk yarı 1       1.7
528  Sao Paulo - Cruzeiro         2 veya 02                 2.9-1.52
526  Santos - Gremio                1 veya üst                1.50-1.4


5 yorum:

dr_felix dedi ki...

orlando yine s.çmış...diğer maçlar sağlamdır :)

Alper dedi ki...

Allahtan kuponu görmeden uyuya kalmışım :D Haftasonunu bekleyeyim ben en iyisi :)

Redvidigal dedi ki...

Alper basket maçı yattı,diğer maçlar bu akşam.Basket maçının yatma sebebi benim maalesef:(

Redvidigal dedi ki...

Yani basket maçına oyna diyen bendim:(

Alper dedi ki...

Diğer maçlar dediğin iki maç güzel kardeşim. İddaadan iki maça oynanmıyor. Neyse haftasonunu bekleyelim.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails