Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

7 Mayıs 2010 Cuma

BAKALIM SUNS MAKÛS TALİHİNİ YENEBİLECEK Mİ?

Bundan önceki eşleşmelerde Steve Nash’li Suns’ı hep elemişti Spurs. Özellikle en güçlü oldukları zamanlarda hep karşılarında Spurs’u bulmuşlar ve elenmişlerdi. Dallas’ın Spurs’u elediği playofflarda Amar'e Stoudemire’ın sakatlığından kurtulamadığı playofflarda yer almadığı sezon Dallas’a toslamışlardı. Bu sezona daha mütevazi bir kadro ile başladıkları bu yıl beklentilerin ötesinde bir sezon geçirdiler ve normal sezonu batıda 3. olarak kapattılar. Elbette her zamanki gibi bu başarıda Steve Nash ve Amar'e Stoudemire’ın katkısı yadsınamaz ama rol oyuncuların bu kadar katkı vermesi bu başarının anahtarlarından biriydi. Bu anlamda Coach Alvin Gentry bir daha ayağa kalkamaz denilen Suns’ı diriltti ve komple bir takım yarattı. İlk turda geçilen Portland’tan sonra, belalıları olan Spurs karşılarına çıkınca, ben Spurs’un favori olduğunu düşünüyordum(hala düşünüyorum).Fakat beklentilerimin ötesinde rol oyuncularından gelen ekstra katkılarla birbirine benzer iki maçı kazanıp seride 2–0 öne geçti. Bu iki maç birbirine benzer dedim çünkü Spurs bu iki maçın sonlarında hem de en isteyeceği zamanlarda Suns’ı skor olarak yakaladı ama bir türlü bitirici darbeyi vuramadı. En kritik anlarda o önemli şutları çemberden geçiremedi. Şimdi seri Texas’a gidiyor. Ben Spurs’un ne yapıp ne edip kendi sahasındaki maçları alacağını düşünüyorum. Özellikle kendi sahalarında alacakları muhtemel galibiyetlerde mutlaka psikolojik olarak Sun’lı oyuncuları ezmeliler yoksa işleri çok zor olacak. Bu arada ben bu seriyi 2 yıl önceki Hornets-Spurs serisine benzetiyorum. Bakalım benzeyecek mi bu seri.

Redvidigal

2 yorum:

dr_felix dedi ki...

Spurs deyim yerindeyse ikinci yarı z.çtı,ilk yarı hkp almıştım ucuz yırttık.Redvidigali arıyorum gören varmı :)

Redvidigal dedi ki...

Ahanda geldim:)Ben şoke oldum Sas'ın kaybetmesine ama Goran Dragic son periyotta 23 sayı atıp Spur'un direncini kırdı.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails