Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

20 Nisan 2010 Salı

1 NUMARAYA DİKKAT

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Bir numaraya dikkat edeceğiz de tabi görürsek arkadaşlar bu videoların bi kısmını izleyebiliyorken diğer bi kısmına ambargo konmasının nedenini bilen var mı bilgisayarımın azizliğine mi uğruyorum acaba ne tür bi program yüklemeli yardımcı olursanız sevinirim.Seyhan

Redvidigal dedi ki...

Seyhan Bey şimdi izleyerbilirsiniz videoyu.Bugün Nba.com da orijinal videoyu bulamadım,mecburen youtube'tan yükledim.Şimdi videonun orijinalini yayınladım.Eğer youtube problemini halletmek istiyorsanız,konyalıportlandlılarda paylaşılan bu http://www.konyaliportlandlilar.com/2010/02/youtubea-giris.html
linkti tıklayıp ne yapmanız gerektiğini okursunuz.Böylece rahat rahat youtube videolarını izleyebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Sn.Redvidigal ilgilendiğiniz ve düzeltme yoluna gittiğiniz için teşekkür ederim... İlgimi daha çok 2 numara çekti.Seçen seçmiş ama iş şaşırtmacalı olunca sanki göz zevkimize hitap ediyor ayrıca sporcu karşısındakinin aklını alıyor işte zeka işte oyun.Seyhan

Redvidigal dedi ki...

Açıkcası 2 numarada çok iyi fakat James'in vurduğu smaçtaki gücü olağanüstü inanılmaz,bu adamda bana laboratuar ürünü geliyor:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails