Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

1 Nisan 2010 Perşembe

PERŞEMBE GÜNÜ TAHMİNLERİM‏

Merhaba !
Bugün eski adıyla UEFA Kupası yeni adıyla Avrupa Ligi çeyrek final ilk maçları var.Bu organizasyon kulüplere yeteri kadar maddi gelir sağlamadığından bu seneye kadar arka planda kaldı.Ama UEFA bu olaya bir el attı ve bazı düzenlemeler yaptı.

Bu sene Şampiyonlar Ligi kadar olmasa da orta halli bir kulübü tatmin edecek kadar bir gelir sağlıyor kulüplere.Geçen seneye kadar teknik direktörler UEFA Kupasını önemsemiyoruz diye açıklamalar yapıyorlardı.Bu sene ben böyle bir şey duymadım.Hatta Liverpool’un CEO su Şampiyonlar Ligi’nden elendikleri için bir açıklama yapmıştı.Şampiyonlar Ligi’nden elendiğimiz için kulübümüz şu kadar zarar etti Uefa Avrupa Ligi eskisi kadar kötü halde değil.Avrupa Ligi’nde şuraya kadar yükselirsek zararımızın şu kadarını kapatabiliriz.O yüzden taraftarlarımızı Avrupa Ligi maçlarında da takımı gönülden desteklemesini istiyoruz tarzında bir açıklamaydı hatırladığım kadarıyla.Demek istediğim en çok sürpriz sonuçlar UEFA maçlarında çıkardı.Ama o sürpriz sonuçlar yavaş yavaş ortadan kalkıyor gibi.
Libertadores Kupası’nda Corinthians gruptan lider çıkma şansını devam ettirmek için grup sonuncusu iddasız rakibini evinde yenmeli.Basel şampiyonluktan kopmaması için evinde bu maçı kesin kazanmalı.Benfica – Liverpool maçından uzak durmanızı tavsiye ediyorum.Liverpool u izlemeden kötü diyen çok insan var.İyi oynadığını sandığınız bir çok takımı top diye oynayacak düzeyde Liverpool şu an.Ayrıca Benfica bu sene hem ligde hem avrupada fırtınalar estiriyor.O yüzden o maçta her sonuç normaldir.
Herkese bol şans !


585  Basel – Sion                              1                    1.20
590  Fulham – Wolfsburg                 1                    2.00
591  Hamburg - Standard Liege         1                    1.35
592  Valencia - Atl. Madrid            Üst                   1.50
593  Corinthians - Cerro Porteno       1                    1.25

Redd.Label

28 yorum:

Adsız dedi ki...

100 tl bastım bu kupona

Adsız dedi ki...

lütfi-kanka ben de 50 tl bastım
ibo- ben de 20 tl bastım aynen

redd.label dedi ki...

Lütfi sen yapmazsın da İbrahim belki yapabilir.

Alper Kurt dedi ki...

Ben bir şey basamadım. El de avuçta kalmadı bir şey :D

Şaka bir yana da yoğunluktan dolayı oynayamadık.

Bol şans herkese.

Redvidigal dedi ki...

Alper sen bırakmamışmıydın iddiayı:D

Adsız dedi ki...

kanka bastık bu işin şakası yok gol attır

Alper Kurt dedi ki...

Rafık Redd Label'a bağlı :D bakalım bu kuponu ne olacak

redd.label dedi ki...

Maçları izliyorum bir yandan.Valencia maçında ilk yarı gol olmaması çok ilginç.O kadar çok pozisyon olduki.Top bir o kalede bir bu kalede.Ama olmayınca olmuyor.Alt-Üst tahminlerim bu aralar çok kötü ne dersem tersi çıkıyor.Siz benim alt dediğime üst , üst dediğime alt oynayın en iyisi :)

Redvidigal dedi ki...

İspanya'dan goller bekliyoruz haydii gollll)

Redvidigal dedi ki...

Derken 2 gol geldi,hadi 1 gol daha:)

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

Madem konu alt-üst olayı ben de bir anımı paylaşayım..Bu alt-üst işi adama kafayı yedirtir arkadaşlar:)) Sene 2007 Hollanda liginde son hafataya girilmiş durumda ve PSV-Alkmaar ve Ajax şampiyonluk yarışındalar ve atılan bir fazla gol şampiyonu belirleyecek..Benim kuponda da tek maç kalmış tutarsa 3 liraya 250 falan gibi bir para alacağım..Kalan tek maçta da Ajax deplasmanda iddasız bir takımla adını hatırlamıyorum hatırlamakta istemiyorum bir takımla oynuyor ve ben de üst oynamışım..İlk yarı 0-2 Ajax önde..Ben artık maça bakmıyorum bile kesin tuttu havasıyla internette geziniyorum falan..Bir de diğer maçların sonuçlarını da görünce Ajax 1 gol daha atarsa şampiyon olacakk..Yani 3 puan falan değil 1 golle şampiyon olacak..Ben bilgisayarın başında çatladım ama o çatlayasıca Ajax'lılar 1 tane daha gol atamadılar..Yemediler de şerefsizler:)) Maçı 0-2 kazandılar fakat şampiyonluğu o atamadıkları sadece 1 gol yüzünden PSV'te kaptırmışlardı..Gel de dellenme gel de çıldırma hem de Hollanda ligi gibi gol atmayanı da yemeyeni de dövdükleri bir ligde şampiyon olacakları golü atamıyorlar.Vay vay vay:))

Alper Kurt dedi ki...

Geldi o da geldi :)

redd.label dedi ki...

Üst oldu.Ama daha gol izleriz gibi.Top orta sahaya hiç takılmıyor.Çok hızlı ve zevkli geçiyor maç.

redd.label dedi ki...

Ufuk abi hikayeni okudum şimdi.Bende de çok kötü anılar var alt-üst le ilgili.Ama ben de hatırlamak istemiyorum :)

Redvidigal dedi ki...

Ufuk Antepte olmuştu galiba bu olay:)yanlış hatırlıyor olabilirim.Senin takım Alkmar'dı adamın da Dembeleydi.O sene psv şampiyon olmuştu dimi?Nette poker oynamaya gidiyordun ordan aklımda kalmış,yanlış hatırlıyorda olabilirim:)

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

Muradım doğru hatırlıyorsun Antepteydi o olay:)) İnternette takılma kısmını ne sanıyosun sen:)) Alkmaar son hafta 5 yemişti ulan biz de gidip Ajax'a üst oynamışız..Alkmaar o zamanlar yavru Barcelona gibiydi:))

Redvidigal dedi ki...

Ben en çok senin adamın Dembeleyi sewiyordum:D adıgüzel di yaw adamın,bu arada maçtan 4. gol haberi geldi:)

Alper Kurt dedi ki...

Hadi bakalım tek maça kaldı :) Bol şans herkese ne yazık ki o saate kadar ayakta duramayacağım. İyi geceler.

Redvidigal dedi ki...

Bir tek Corinthians kaldı:)

Redvidigal dedi ki...

Kupon tutmuştur.Umarım Alper oynamıştır:)

Redvidigal dedi ki...

Redd.Label kutluyorum seni:)BU kupona oynayanlar umarum yüksek mevlalar basmıştır:)

Alper KURT dedi ki...

Muratcım arayan mevlasını da bulurmuş meblasını da :D

Redvidigal dedi ki...

Ya Alper Mevla,Mebla önemli değil,ben yanlış yazdım ama sen doğru anladın:D Soruma cevap bekliyorum,oynadın mı?

Alper Kurt dedi ki...

Muratcım 4. mesajda belirttim oynamadığımı :) Tabi iş bir kupon tutturmakla bitmiyor :D İddaa ustası olmak kolay iş değil. Bakalım bugün de bekliyoruz güzel bir kupon.

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

Vay vay tebrikler kupon tutmuş aynen devamını dilerim..Benim içimden iddaa oynamak gelmiyor ama bakarsınız yine başlarım:)) Red Label çok sürprize yönelme veya sürpriz kupondaki maçları ayrı bir kupon olarak yayınla bence...yani 1 garanti bir de sürpriz kupon şeklinde daha güzel olur gibi..

Redvidigal dedi ki...

Alpercim pardon,gözümden kaçmış.Tüh denk gelmedi aksilik işte

Redvidigal dedi ki...

Ufuk önümüz NBA play off ları,artık senden sağlam tahminler bekliyorum,senin tahminlerin altına bizlerde yorumlarımızla destek oluruz:)

Alper Kurt dedi ki...

Voleybol maçlarında favorilere oynamıştım, tutmuş balına :D hadi bakayım şöyle 10 lira ya da 20 liralık basılacak kupon bekliyorum. BUgün pek yok da, yarın sağlam maçlar var gibi :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails