Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

14 Nisan 2010 Çarşamba

14 NİSAN ÇARŞAMBA GÜNÜ TAHMİNLERİM‏


Merhaba !
Bugün için oranlar pek tatmin edici olmasa da size 4 maç önereceğim.Bordeaux maç eksiğiyle 5. sırada .Fransa Ligi garip bir hal aldı.Düşenler belli oldu gibi bir şey.Le Mans’ın eksiklerle başı dertte.Marsilya’da da eksikler var o yüzden onu önermiyorum.Dundee United – Glasgow Rangers ve Tottenham – Arsenal maçları günün güzel maçlarından.O maçlara bahis yapmayı düşünüyorsanız üst oynamak daha mantıklı.Bu aralar alt-üst le ilgili sorunlarım olduğundan ben tercih etmedim.Fenerbahçe’nin kupa finalindeki muhtemel rakibi Trabzonspor gözüküyor.Trabzonspor’un Avrupa Kupaları için finale kesin kalması lazım.Büyük ihtimalle kalacak zaten.Ama Mehmet Özdilek haftaiçi iddialı konuştu.Antalyaspor ligde o kadar kötü durumda değil.O yüzden bu maça Antalyaspor’un asılacağını ve yenilmeyeceğini düşünüyorum.Porstmouth lige veda ederken Wigan’ı da götürmek istemez.FA Cup finaline çıktılar.Federasyon Kupasını alacaklarını hiç zannetmiyorum ama tek hedefleri o.Lig maçlarına rahat bir şekilde çıkıyorlar.Basel’in , Young Boys kaybetmişken bu maçı evinde kazanacağını düşünüyorum.
Herkese bol şans!



548  Antalyaspor – Trabzonspor                     10Ç                    1.45
549  Basel - St Gallen                                        1                      1.20
554  Le Mans – Bordeaux                                 2                      1.50
574  Wigan – Portsmouth                                  1                      1.35

Redd.Label

2 yorum:

Alper Kurt dedi ki...

Yattı balık yan gider.

Off offf.

Adsız dedi ki...

Ah borduex ah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails