Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

19 Nisan 2010 Pazartesi

FUTBOLUN PROFESÖRÜ

3 yorum:

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

Bu taktik yeni bir şey değil..Özellikle Galatasaray Ali Sami Yen'deki maçlarında bunu yapardı..Amaç karşılaşmaya ev sahibi baskısıyla beraber rakip sahada başlamaktı..Hatta hiç sevmesem bile Fatih Terim bunu bizzat Galatasaray belgesellerinden birinde anlatıyordu ve santra yapılır yapılmaz vuruyoruz topa rakip sahada basıyoruz hemen vsvs diye megaloman tarzıyla konusuyordu:)) Muradım futbolun profesörü başlığı olmamış niye dersen o zaman Fatih Terim'e hiç haz etmediğim bir şekilde daha büyük bir sıfat yakıştırmak zorunda kalabilecek olmamız:)) Tabi ki bu taktik belki de bizim bilmediğimiz bir çok dünya ülkesinde bir çok takım tarafından da uygulanıyordur..Biz sadece dünyayı kendi etrafımızda döndüğünü sandığımız için fazla abartıyoruz gibi geldi bana..Alex'i ayrı bir yazıda değerlendirmek lazım orası başka yaptıkları,yetenekleri artıları eksileri..Onu da yaparız inşallah:))

Redvidigal dedi ki...

Ufuk aslında sadece bu taktiğe dayanarak bu başlığı atmadım:)bu video işin tuzu biberi oldu.Benim genel düşüncem bu.Senden aslında bir Hagi ve Alex kıyaslamasını yapmanı bekliyorum:)

Vur ağzının üstüne! dedi ki...

Hagi vs Alex ?

Are you kidding ?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails