Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

28 Nisan 2010 Çarşamba

BİR YILDIZ OL PARLA , TA Kİ BİRİ GELİP SENİ SÖNDÜRÜNCEYE KADAR‏

Merhaba!

Günün belki de yılın maçı oynanacak bugün Camp Nou’da.Inter 3-1 lik bir avantajla ve başında Mourinho ile geliyor.Diğer finalistin Inter olacağını düşünüyorum.Ne kadar avantaj olursa olsun bunu söylemek basit değil çünkü rakip Barcelona.Ama karşısında Mourinho var.Artık Inter demiyorum Mourinho diyorum.Mourinho bu maçı kısırlaştırmasını bilecektir.Topla oynama oranı büyük ihtimalle Barcelona lehine yüksek olacaktır.Ama pozisyon açısından öyle olacağını düşünmüyorum.Duran topların ön planda olacağını düşünüyorum.Maçın 2.5 altı ve berabere biteceğini düşünüyorum.Ama erken bir gol her şeyi değiştirir.Erken gol gelirse o golü yüksek ihtimalle Barcelona atar.Umarım bu olmaz.Koyu bir Real Madrid taraftarı olarak Barcelona’nın bu yıl Şampiyonlar Ligi finalinde Santiago Bernabeu’ya gelmemesi en büyük dileğim.Barcelona’yı durdurmak kolay bir iş değil.Ama Mourinho’ya güveniyorum.Bir yıldız ol parla ,ta ki biri gelip seni söndürünceye kadar.

Fenerbahçe Ülker ,Bornova Belediyesi ile eşleşti.Verilen handikaptan yararlanmak lazım.Fenerbahçe bu maçı kazanacaktır.Ama ilk yarı verilen handikabın aşılmayacağını düşünüyorum.Yazıyı okuldan geldikten sonra yazdığım için İsveç Ligi maçlarını kaçırdık.

Herkese bol şans!







TEK MAÇ :


535 Barcelona – Inter     Alt / 0        2.15 / 3.75



KUPON :


541 Flamengo – Corinthians                   1    1.85


719 Fenerbahçe - Bornova Bld. (7.5h)  İY2 1.70


723 Den Nuggets - Uta Jazz (5.5h)         1   1.70

redd.label

6 yorum:

Redvidigal dedi ki...

Redd.Label ben de real Madrid'li olarak çok sevindim skora,2 de 2 oldu:)

redd.label dedi ki...

eşlik edecek birilerini bulsam konvoya çıkacam o derece sevindim :) .evet maçlar güzel gidiyor.devamı gelsin.ama kupon biraz geç hazırlandığı için oynayan var mı bilmiyorum.

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

Mourinho gibi birisi olmasa bu maçlar bu kadar zevkli olur mu tabii ki olmaz..Adam tam bir renk bu piyasaya..Klasik hocalar gibi önümüzdeki maçlara bakacağız,elimizden geleni yapacağız vsvs gibi seyler söylemiyor..Mesela Milano'daki ilk maçın ardından hakemden şikayetçi olan Xavi'ye verdiği cevaba hayran kalmıştım.Demiş ki ''Geçen sene de Chelsea'liler ağlarken siz gülüyodunuz ve o zaman sesiniz çıkmıyordu '' Kısacası İlyas Salman'ın o meşhur ''Naabberrrrrrr'' repliğinin değişik bir versiyonunu söylemiş:))

Redvidigal dedi ki...

Redd.Label'dan tutan bir kupon daha.Tebrikler:) umarım oynayan çok olmuştur,Alper mesela:)

Alper Kurt dedi ki...

Dün geceki altı saatlik elektrik kesintisinden dolayı maçı dahi izleyememişken, ne yazık ki oynayadım tabi. Yalnız redd labell'ın hangi kuponunu oynarsam tutturamadım. Şans işte. Bakalım hafta sonu şansımı bir daha deneyeceğim :)

Redvidigal dedi ki...

Sen de bir şansızlık var Alper ya:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails