Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

24 Nisan 2010 Cumartesi

Bir Voltran Hikayesi ''MESSİKAKA23''



       Sanırım Voltran çizgi filmini hatırlamayan çok az kişi vardır..Gerçi şimdinin çocukları çok daha değişik çizgifilmler seyrediyorlar fakat yaşı 25 ve üzerindeki herkes bilir Voltran'ı...Farklı farklı robotların bir araya gelerek muhteşem süper güç Voltran'ı oluşturması ve o kahramanın kötülerle mücadele etmesi vs vs diye kısaca bilmeyenlere hatırlatayım..Bizim sitemizle ne alakası var diyenler çıkabilir..Ben de ''Messikaka23'' ü tıpkı Voltran'a benzetiyorum ve bu yazıyı da Voltran'ın parçalarını oluşturan değerli arkadaşlarıma teşekkür etmek için yazıyorum..

       Sitemiz ilk açıldığında sadece ben deniz Ufuk yazılarımla sizlerle buluşuyordum..Fakat hani hep söylenir ya televizyondaki programlardan sonra '' Biz sadece görünen kişileriz bu programın yapılmasında ve yayınlanmasında mutfaktaki ve emeği çok büyük olan kişiler var onlara da teşekkür etmemiz gerekir '' diye işte tıpkı o misal sitedeki adıyla Redvidigal gerçek adıyla Murat kardeşim gerek bana getirdiği yeni fikirlerle gerekse diğer her türlü desteğiyle beni motive ediyordu..Hatta bu blogun hayata geçmesi de onun fikriydi ve bana sürekli senin yazılarını paylaşmamız lazım vs vs diyerek beni bu siteyi açmaya yöneltmişti..Tabi o zamanlar bir Voltran durumu pek yoktu..Fakat yavaş yavaş aramıza çok değerli ve yazdıkları alanlarda son derece uzman ve hakim arkadaşlarımız katılmaya başladı..Böylelikle de Voltran oluşmaya başladı ve halen de Voltran'a yeni parçalar eklenmekte..Ben Ufuk, boks,basketbol ağırlıklı yazılarlaMurat arkadaşımız futbol,basketbol ve bazı güncel haber yazılarıyla,,Saygıdeğer Ahmet Altuntaş Hocam Bisiklet yazılarıyla,Alper dostum sinema,oyun ve değişik konular ile ilgili yazılarla,Red Label yani Atacan arkadaşımız bizlere çok kazandıran ve ilerde de daha çok kazandıracağına inandığım iddaa kuponlarıyla ve aramıza yeni katılan Doktor Felix yani Nazif arkadaşımız da yine uzman işi iddaa kuponlarıyla aramıza katıldı ve böylelikle Voltran'ın büyük bir bölümü oluşmuş oldu..İlerde bu Voltran'a değişik parçalar da eklenebilir elbette..Buradan aramıza yeni katılan Doktor Felix'e aramıza hoşgeldin diyorum..Artık Red Label ile yayınladıkları kuponların başarısı babında tatlı bir rekabet de doğacaktır diye düşünüyorum..Sporda ve hayatın her alanında tatlı rekabet her zaman en büyük başarıları getirmiştir..O zaman haydi bakalım diyorum Red Label ve Doktor Felix bastırın bastırın bizlere de para bastırın da kazanalım...

       Sitenin düzenlenmesi ve tabiri caizse basketbol ve futboldaki pis işler denen ama bir takımın başarısı için çok önemli olan işlerle Alper dostum bizler için uğraşıyor sağolsun..Ben biraz teknoloji özürlü olduğum için bu işlerle o işlerin uzmanı Alper'in ilgilenmesi gerekiyordu ve o da sağolsun hakkıyla bu işi yerine getirmekte..Başka hemen hemen hiç bir sitede göremediğimiz bisiklet yazılarını yazan Ahmet Hocam da son derece başarılı,özgün ve bizlere bisiklet sporunu sevdiren yazılarıyla Voltran'ın çok önemli parçalarından biridir.Redvidigal'den bahsetmeme gerek yok sanırım çünkü sitenin bizleri ileriye iten ruhu diyebilirim..Red Label ve Doktor Felix ise aslında en önemli görevi üstleniyor diyebilirim çünkü bizler gibi sadece kuru kalablık laf üretmiyorlar bizlere para kazandırıyorlar daha ne olsun..Unutmadan sitemizin takipçileri ve değerli yorumlarıyla aramıza katılan tüm arkadaşlara da teşekkür etmemiz gerekiyor..

       Paylaşmak güzeldir paylaşmak özeldir ve bunun verdiği tat her şeyden daha mükemmeldir...

8 yorum:

Alper Kurt dedi ki...

Ben başı olmam yalnız söyleyeyim :)

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

Başı olmam diyorsun o zaman kıçı da olma en iyisi tosunum:))

Adsız dedi ki...

Ben sitenizi uzun zamandır takip ediyorum gerek kadronuzun alanında uzman ve donanımlı oluşu gereksede ele aldığınız konulara yansıttığınız samimi ve etkili uslubunuzla olsun piyasada var olan diğer benzer sitelerle aranızda oldukça büyük bir fark olduğunu düşünüyorum açıkçası sizden önce gözlemlediğim bazı sitelerin içeriği gazeteden ordan burdan kopyala yapıştır usuluydu yani malzeme hop alınıp çiğ çiğ önümüze konuluyordu yada pişirmeye çalıştıkları şey midemize oturuyordu(kendi saçmalıklarını ona buna satan sözde yorumcu kırması şahsiyetler) sık sık sinirlerimiz hoplatıyordu fakat messikaka okurlarına sohbet havası eşliğinde yansıttığı konunun bide perde arkasını sunuyor.Ufuk beyin voltran benzetmesi dahilinde sitenin her bir parçasını ele alması bize kadroyu daha yakından tanıma fırsatı verdi bende hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.Özellikle Redvidigal ve Ufuk beyin her bir paylaşımını sabırla bekliyorum birinizi diğerinizden ayırmak yanlış olur ama bunlarda benim enlerim.Bunun yanında mümkün müdür bilmem ama biz takipçiler içinde ayrı bir platform bir kare açılsaydı ve biz size burada sorularımızı yada fikirlerimizi sunsaydıkta siz bide bunları göz önüne alarak yeni başlıklar doğursaydınız çünkü şimdiki sistemde biz sizin bize aktardığınız konu çerçevesinde alta ona göre yorum ekliyoruz yan fikirlerimiz bizde kalıyor ee diyelim ki yazdık eminim o zamanda dam üstünde saksağan...olur bilmem bu konuda siz ne düşünürsünüz.Seyhan

Alper Kurt dedi ki...

Bu güzel sözleriniz için çok teşekkür ederiz. Elimizden geldiğince özgün yaklaşmaya çalışıyoruz her daim. Ben her ne kadar spor olarak katkıda bulanamasam da "kendimden" yazılarımla içeriğe dahil olmaya çalışıyorum. VOLTRAN,VOLTRAN,VOLTRAN! diyesim geldi. Sitenin ise yeni bir görünüme kavuşması şart. Bu konuda da bir şeyler yapacağız umarım.

Redvidigal dedi ki...

Seyhan düşüncelerin bizleri çok mutlu etti.Böyle iyi bir takipçimizin olduğunu bilmek bizim yazma hevesimizi arttırıyor.Çok teşekkür ederiz.Alper'in dediği gibi sitemizin görünümünü en kısa sürede düzeltmeye çalışacağız.Ayrıca takipçilerimize yazıya bağımlı kalmadan akıllarına gelen düşüncelerini söylüyebilecekleri bi köşe ayarlıyaxcağız.

Ufuk Çağdaş Erdem dedi ki...

Seyhan güzel düşüncelerin için çok teşekkürler..Sizlerin fikirlerinizi paylaşmanız ve istekleriniz elbette ki çok önemli muhakkak göz önünde bulundurulacaktır..Hatta ilerde çok daha değişik ve piyasada eşi benzeri yapılmamış bir işe imza atacağız bunun burdan müjdesini vereyim ama ne olduğunu daha sonra açıklayalım..

Redvidigal dedi ki...

Bu arada işin en başında neleri nasıl yapacağımızı bilmiyorken bize yol gösteren Kuzenim Memet'e teşekkürü bir borç bilirim

Adsız dedi ki...

What's up friends, its wonderful piece of writing concerning tutoringand fully defined, keep it up all the time.

Here is my blog - SEO

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails