Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

20 Nisan 2010 Salı

20 NİSAN SALI GÜNÜ TAHMİNLERİM‏

Merhaba!
İngiltere ve İskoçya alt liglerinde son maçlar oynanıyor.Bir kaç maç dışında çoğu maç sadece formalite olarak oynanacak.Ama hala hesapları olan takımlar da yok değil.İskoçya 2 liginde son sırada bulunan Clyde , kendilerine biraz ağır kaçacak olan Stirling Albion’u konuk edecekler.Clyde’ı takdir ediyorum.Son çırpınışları ,biz daha ölmedik edaları bu takdiri hak ediyor.3 maçları kaldı.Bu maçı kaybederlerse veya berabere kalırlarsa matematiksel olarak düştükleri kesinleşecek.Stirling Albion ise bir üst lige direkt çıkmak için çok avantajlı bir durumda.Stirling Albion’un Clyde’ın biletini kesip alt lige göndereceğini düşünüyorum.Hafta sonu da söylemiştim uçak seferleri iptalini.Barcelona ,Milano’ya 14 saatlik bir karayolculuğu sonucu vardı.Hafta sonu Norveç ligindeki ev sahipleri bunu değerlendirememiş olsa da fizik gücü yüksek Inter’in bundan faydalanacağını düşünüyorum.Yenmesi muhtemel ama ben garanti olsun diye Inter yenilmez öneriyorum.İsveç’te haftanın maçı kuşkusuz Helsingborg – Malmö maçı.Şampiyonluğa oynayan iki ekibin maçında benim şampiyonluk adayım olan Helsingborg’un kazanacağını düşünüyorum.Ama bu maçta da garantiye yönelip Helsinborg yenilmez diyorum.Dördüncü maç için NBA maçı önereceğim.Sitemizin usta yazarları varken haddime düşmediğinin farkındayım.Belki de biraz duygusal bir yaklaşım olacak ama Lakers’ın Staples Center’da verilen 7.5 handikabı aşıp seride 2-0 öne geçeceğini düşünüyorum.Buna ek olarak Phoenix ilk maçta Portland’a 105-100 kaybetmişti.Bu sefer Phoenix’in işi baştan sıkı tutup verilen 7.5 handikabı aşacağını ve seride durumu 1-1 yapacağını düşünüyorum.
Herkese bol şans!

503  Helsingborg – Malmö                            10Ç           1.22
521  Clyde - Stirling Albion                             2             1.40
523  Inter – Barcelona                                    10Ç          1.32
802  Pho Suns - Por T Blazers (7.5h)               1             1.70
703  La Lakers - Okc Thunder (7.5h)               1             1.70
Redd.Label

2 yorum:

Redvidigal dedi ki...

Futbolda işlem tamam.Basket maçlarına kaldı:)

redd.label dedi ki...

evet öyle oldu :) basketbol konusunda iddialı değilim.artık playoff lar da başladığına göre usta yazarlarımızın bir el atması lazım :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails