Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

2 Nisan 2010 Cuma

CUMA GÜNÜ TAHMİNLERİM‏

Merhaba!

Bugün bültende düne göre daha çok maç olsa da oynamaya değer maç sayısı daha az.Portekiz Ligi’nden Braga ve Sporting Lisbon’un maçları var .Sporting gerçekten çok güzel oynuyor.Atletico Madrid’le sahasında 2-2 berabere kalıp Avrupa Ligi’nden elendi ama dünyaları kaçırdı.Portekiz Ligi kaliteli bir lig değil.Alt sıradaki takımlar bizim 2. lig takımlarıyla eşdeğer top oynuyorlar.Sporting Lisbon’un bir iddiası olmadığından 1.25 oran açmışlar yoksa 1.05 gibi bir oran olurdu.Braga bu senenin flaş takımı.Geçen hafta Benfica’ya yenilerek şampiyonluk yarışında büyük bir darbe aldı.Benfica ile arasındaki puan farkı 6 oldu.Ama Braga’nın kalan maçları zorlu değil ve Benfica’nın daha Sporting Lisbon ve Porto ile maçı var.Braga şampiyon olamasa da Şampiyonlar Ligi için şansını sonuna kadar devam ettirmek isteyecektir.Beşiktaş maçından 3 gol çıkacağını düşünmüyorum.Fransa’nın köklü kulüplerinden Bastia 2.ligde son sırada bulunuyor.Bugün Ajaccio deplasmanına gidiyorlar.Ajaccio’nun bir iddiası yok ve kendini salmış durumda.Bastia’nın buradan kesin puanla döneceğini düşünüyorum.Yeni teknik direktör gelince kesin kazanır diyenlerdenseniz Vicenza yeni teknik direktörüyle bu akşam kendi evinde ilk maçına çıkacak.

Herkese bol şans !







121 Braga – Guimaraes 1 1.55

122 Ankaragücü – Beşiktaş Alt 1.65

123 Ajaccio – Bastia 02Ç 1.37

153 Sporting Lisbon - Rio Ave 1 1.25

REDD.LABEL

9 yorum:

Alper Kurt dedi ki...

hobbalaaa, bugün kupon beklemiyorum açıkçası :( Tüh tüh tüh. Yine kaçtı maçlar.

Redvidigal dedi ki...

Guimarez son saniyede attı:(

Burak Kereci dedi ki...

bu kupon tuttu hayırlı olsun :)

Alper Kurt dedi ki...

Ne bahtsız adamım kardeşim ya, iki gündür oynayamıyorum adamın kuponlarına.

Redvidigal dedi ki...

Way Burak:)

Redvidigal dedi ki...

Lizbon 2-0 yaptı bu kupon bir aksilik olmazsa tuttu:)

Adsız dedi ki...

saymaya başlıyorum artık 2'de 2

Burak Kereci dedi ki...

Valla Muratcım bizim blog'un içeriğiyle ugraştığımdan bakamıyordum.Bugüne kısmetmiş kuponlarını inceledim çok başarılı.Ben daha yeni ayarladığım için bahis kısmını hayata geçiremedim daha.Kuponlarımı ben de paylaşırım yakında.Benim blog'u da takip edin :) bu arada bu işi normal dinamik site boyutuna taşıcaz katkılarını beklerim :)lütfi'ye selam

Redvidigal dedi ki...

Burakcım emin ol biz hala yeni yeni şeyler öğreniyoruz blogla ilgili.Ama elimden geldiğince yardımcı olurum.Blog listemize Pozitif futbolu ekledim.En yakın zamanda görüşürüz umarım,gerekli şekilde yardımlaşırız:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails