Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

7 Nisan 2010 Çarşamba

MESSI SİLDİ SÜPÜRDÜ: BARCELONA - ARSENAL

Bu gece maçı izlerken en çok istediğim şey bir Barcelona taraftarı olarak Nou Camp'da maçı izlemekti.Çünkü öyle bir takımları var ki varsın geriye düşsün,bir an olsun bile endişeye kapılmazlar.Bu takım öyle bir takım ki eksikleri kim olursa olsun.Yapması gerekenleri inanılmaz bir soğukkanlılık ve özgüvenle yapıyor.Devre bittiğinde topla oynama yüzdesi %70'le yine bu takımda.Herşeyden ötesi öyle bir adam var ki bu takımda kimse peşinden dahi koşamıyor.Bütün bunları göz önünde bulundurunca,bir de yurdum taraftarını düşündüm.Avrupa arenasını bırak lig maçlarında bile izlerken fıtık olan taraftarlar.Bizim taraftarlarımız bu futbolu hayal ededursun,Messi 4 gol birden atarak Şampiyonlar Ligi tarihine de bir damga vurdu diyebiliriz.

Barcelona için artık ne yazsak boş.Artık Barcelona da sıkılacak bu durumdan kanımca,çünkü alınmadık kupa kalmadı dünyada,bu sene de aynı durum olursa UEFA ve FIFA bir araya gelip Barcelona için yeni bir turnuva düzenlemeye karar verseydi şaşırmazdım.Avrupa'nın şampiyon takımlarından seçilen bir takım sezon sonu kampa girsin ve Barcelona'yla oynasın diye bir organizasyon olurdu.Peki sonuç değişir miydi?

Burak Kereci
Konuk yazarımız Burak Kereci'nin bloğuna mutlaka uğrayın

4 yorum:

Redvidigal dedi ki...

Yanılmıyorsam nazar boncuğu niyetine Sevilla'ya Kral kupaınnda elenmişlerdi bu sene:)Hafta sonu Real Madrid maçı ne olacak merakla bekliyorum:)

Burak Kereci dedi ki...

Aynı şekilde ben de El Classico'yu dört gözle bekliyorum... Messi bugün aynı performansı o maçta sergilemem imkansız dedi.Hep beraber göreceğiz..

Burak Kereci dedi ki...

blogumuzun adresi değişti baya önce,takip ettikleriniz kısmında da düzeltirseniz güncelleme konusunda sıkıntı olmaz...

www.futbolpozitif.blogspot.com

Redvidigal dedi ki...

Burak hemen kaydediyorum:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails