Birinciysen birincisindir , ikinciysen hiçbir şey...

3 Nisan 2010 Cumartesi

CUMARTESİ GÜNÜ TAHMİNLERİM‏


Merhaba !
Haftaya sınavlarım olduğu için pek detaylı araştırma yapamadım.Göze çarpan maçlardan 2 kupon oluşturdum.İlk kupon daha sağlam maçlardan oluşuyor.İkincisi ise biraz daha riskli gözükse de fena maçlar değil.
Herkese bol şans !

KUPON 1 :

177  Bari – Roma                                        2                  1.45
184  Dortmund - Werder Bremen              Üst                 1.45
199  Middlesbrough - Crystal Palace           1                  1.50
262  Burnley - Manchester City                   2                  1.55





KUPON 2 :

169  Union Berlin – Karlsruhe                   1                 1.95
191  Bolton - Aston Villa                          10Ç             1.37
253  Zaragoza – Malaga                            Alt               1.65
294  Sertaozinhio – Paulista                      10Ç             1.52

REDD.LABEL

11 yorum:

Alper Kurt dedi ki...

İki kupona da oynuyorum bol şans :)

Redvidigal dedi ki...

Alper umarım bu kupunda tutar.Redd.Label yrıntılı bakamamış yalnız:(

Alper Kurt dedi ki...

Bana bak redvidigal efendi, o üzüntü işaretlerini falan koyma. Adamı delirtme :D valla ilk kupono 20 lira bastım... Uçağa atlar giderim Reddlabel'ın yanına :D

Adsız dedi ki...

selam arkadaslar adım ibrahim kılboz,ben ek olarak genoa nın kendi evinde 2.5 üstü olacağına inanıyorum ne dersiniz

Redvidigal dedi ki...

İbocum merhaba,açıkcası sende iyi iddiacılardansın,daha yakın takip ettiğin için genoa maçını daha dikkatli takip edecem,hatta kuponuma ekleyebilirim:)

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar 45 tl yatırdım ilk kupona
herkese bol şans

Alper Kurt dedi ki...

Çapkınım hovardayım, 24 ayardayım. Kupon tutmadı yine, arsız mıyım bahtsız mıyım?

Of ulen of :)

Hacı yatmaz Kupon Tutmaz dedi ki...

Olm var ya çok pis tongaya geldim, canınızı yakacağım...

Adsız dedi ki...

arkadaslar merhaba bugun hiç sürpriz aramaya gerek yok:):)a.madrid üst wolfsburg 1,liverpool 1 olur
Best wishes
İBRAHİM

Redvidigal dedi ki...

İbo maçlarını takip altına aldım haberin olsun:)

Adsız dedi ki...

İbrahim:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails